Fra den 4. juli til den 5. august har vi åbent fra klokken 8.30-14.00 på vores hovednummer 3296 4600. Du kan stadig ringe direkte til vores juridiske rådgivning på 3266 1330. Mandag til torsdag 8.30-16.00. Fredag 8.30-15.00. God sommer!

Bæredygtig finans

Bæredygtighed er kommet på dagsordenen. Det gælder også i den finansielle sektor. Her kan du få indblik i, hvordan Finansforbundet og sektoren arbejder med og bidrager til bæredygtighed og grøn omstilling.

Klode 2
​"Det er en del af finanssektorens formål at medvirke til bæredygtighed forstået på den måde, at sektoren skaber velfærd og social, teknologisk og økonomisk udvikling"
- Michael Budolfsen, næstformand, Finansforbundet

Sæt verdensmålene i spil

Finansforbundet har udviklet et dialogspil for at få gang i debatten om FN’s verdensmål. Spillet kan bruges i virksomheder, i sociale eller uddannelsesmæssige sammenhænge. Spillet er case-baseret og giver mulighed for at lære verdensmålene at kende og samtidig have en dialog om dilemmaer og udfordringer.

Få spillet her
Vindmøllex2