Job i Finansforbundet

Er du på udkig efter nyt job og nye udfordringer? Søg en af vores ledige stillinger.

Vi er lidt over 140 ansatte i Finansforbundets sekretariat. Vi søger jævnligt nye kolleger, der kan hjælpe os med at løfte opgaverne.

Ledige stillinger

Teamleder til Team Arrangement

Vil du insistere på at levere professionelle og inspirerende medlemsoplevelser? Har du erfaring med konceptudvikling inden for læring samt flair for administration? Og er du en leder, der kan motivere et lille team med et stort ansvar? Så læs videre!

Finansforbundet søger en ny teamleder, som har lyst og vilje til at påtage sig det faglige ansvar for det nyoprettede Team Arrangement. Teamet udvikler, understøtter og gennemfører spændende og fagligt relevante arrangementer til Finansforbundets medlemmer. Vi har store ambitioner om at sikre et højt udbytte, og vi insisterer på at levere en positiv, professionel og inspirerende oplevelse – hver gang. Vi har fingeren på pulsen, tilbyder spændende formater, og vi sikrer, at alt praktik spiller rundt om arrangementerne.

Som ny teamleder spiller du en afgørende rolle, når vi i den kommende periode skal udvikle vores kvalitetsudbud, udvikle et samlet evalueringskoncept og et relevant datagrundlag, som kan understøtte fortsat kvalitetsudvikling af vores ydelser. Derudover ligger der en vigtig opgave i at optimere de administrative processer, herunder årshjul og mødekoncepter med øvrige teams i centret.

Udover at varetage egne projekter inden for administration, data og analyse, vil dine væsentligste opgaver som teamleder være, at:

• Sikre en daglig koordinering, fordeling og prioritering af teamets opgaver
  • Tilbyde faglig sparring og coaching, herunder løbende at motivere og engagere teamet
  • Styrke etableringen af en ny, fælles teamånd og en faglig sammenhæng
  • Bidrage til et styrket samarbejde og opgaveløsningen på tværs af organisationen
  • Indgå i – samt bidrage til fortsat udvikling af teamledergruppen, bestående af tre teamledere.
  • Sætte faglig retning – og i fællesskab med områdechefen drive den strategiske udvikling af arbejdet for området, som skal styrke medlemmernes helhedsoplevelse og møde med Finansforbundet

Hvem er du?

Der er mange forskellige indgange til stillingen - du kan eksempelvis komme med en erfaringsbaggrund fra en fagforening, medlemsorganisation, NGO, kursuscenter eller lignende. Helt overordnet forventer vi, at du er ambitiøs i ledelsen af teamets og dets brede opgaveportefølje. Konkret søger vi en teamleder med følgende kvalifikationer:

• Erfaring med team- og projektledelse
  • Erfaring med konceptudvikling inden for læring
  • Erfaring med administration og kommunikation
  • Erfaring med at arbejde med data og analyse som beslutningsgrundlag, ligesom du har flair for det digitale inkl. AI
  • Forståelse for at arbejde i en politisk organisation.

Derudover søger vi en teamleder og en kollega, der:

• Er dialog- og samarbejdsorienteret, og det falder dig naturligt at række ud
  • Er velorganiseret, struktureret, og som har en udpræget sans for koordinering - også gerne i detaljen
  • Har en tydelig og retningssættende ledelsesstil
  • Har en tillidsfuld, åben og nysgerrig tilgang til det enkelte teammedlem
  • Har udviklingslyst og et rigtig godt blik for at optimere administrative processer

Om Team Arrangement i Center for Læring og Udvikling

Team Arrangement er sammensat af fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere med forskellige profiler, som udgør en stærk helhed inden for udvikling, administration, AV-understøttelse og Finansforbundets reception. Teamet omfatter 7 medarbejdere og er ét ud af fire teams i Finansforbundets Center for Læring og Udvikling. De øvrige teams er Organisation, Karriere og Køkken, som arbejder tæt sammen om medlemsydelserne.

Center for Udvikling og Læring tæller i alt 30 engagerede medarbejdere og tre studentermedhjælpere. Alle centrets medarbejdere og teamlederne refererer til områdechef, Maria Volf Lindhardt.

Vi tilbyder

• En spændende og udviklende stilling med stort ansvar i et stærkt fagligt miljø, hvor du vil få indflydelse på din dagligdag og din faglige udvikling – og i en organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling
  • Gode muligheder for videreuddannelse og kompetenceudvikling
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst

Vi holder til i lyse, åbne kontorer med udsigt til Christianshavns Kanal, har fantastisk forplejning og mange sociale tilbud fra yoga, kajakker til en fyraftenstur, kunstforening og fredagsbar. Grundet ombygning bor vi pt. i Havnegade 39, København K.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef, Maria Volf Lindhardt, efter den 28. juli på telefon 2156 1563.

Der er ansøgningsfrist fredag den 9. august 2024. Der holdes indledende og uddybende samtaler henholdsvis 16. og 27. august 2024. Der vil være en test mellem første og anden samtale.

Ansøgningsfrist : 09-08-2024
Tiltrædelse :

Ansøg nu

Kort om os

I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt.

Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 55.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Følg os på Facebook og LinkedIn.

Vi har åbent mandag til torsdag fra 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til os på post@finansforbundet.dk