Hvis du har problemer med at tilmelde dig et arrangement, kan du sende en mail med navn og medlemsnummer/CPR-nummer til arrangementer@finansforbundet.dk

Job i Finansforbundet

Er du på udkig efter nyt job og nye udfordringer? Søg en af vores ledige stillinger.

Vi er lidt over 140 ansatte i Finansforbundets sekretariat. Vi søger jævnligt nye kolleger, der kan hjælpe os med at løfte opgaverne.

Ledige stillinger

Studentermedhjælper til Markedsføring & Kommunikation

Er du vild med web - og interesserer du dig for digital udvikling og indhold?

Om Jobbet:

Vi er 1 ½ fuldtidsmedarbejdere og en studentermedhjælper i webteamet, der bl.a. drifter og udvikler www.finansforbundet.dk og en række andre digitale løsninger.

Din hverdag kommer blandt andet til at indeholde forskellige opgaver inden for web med fokus på hjemmesiden, men også med afvekslende opgaver inden for områder, du selv kan være med til at vælge.

Din profil:

Du er i gang med en relevant uddannelse og har muligvis allerede erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med fx redigering af hjemmesider, billedbehandling og måske også webindhold og videoproduktion. Det er et stort plus, hvis du har kendskab til Umbraco eller et andet CMS, men vi er selvfølgelig indstillede på, at vi skal lære dig det, du ikke på forhånd har erfaring med.

Derudover har du teknisk flair, styr på brugervenlighed og sans for webkommunikation samt skriver fejlfrit.

Du er struktureret og meget detaljeorienteret, så du leverer arbejde af høj kvalitet, som ikke skal tjekkes efter af andre. Driftsopgaver keder dig ikke, og du bevarer koncentrationen, når du arbejder længe med den samme ting, eller når du støder på et problem, der skal løses. Du er god til at arbejde selvstændigt og trives med at løse opgaver for kolleger i hele huset.

Vi tilbyder:

• Et job i et hus med mange muligheder og udfordringer
  • Gode kolleger – herunder mange studentermedhjælpere, der har et stærkt fællesskab på tværs af afdelinger
  • Ansættelse ca. 15 timer pr. uge med stor fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst samt fantastisk forplejning og sociale tilbud som fx yoga, kajakroning, fester og fredagsbar

Vi holder til i lyse, åbne kontorer, tæt på centrum og med udsigt til Christianshavns Kanal.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Jeanne Schramm Knudsen på 3171 1221.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Ansøg her og vedhæft vedhæft CV samt karakterudskrift fra uddannelsesstedet.

ansøgnings frist :
Tiltrædelse :

Studentermedhjælper - Finanskompetencepuljen

Har du stærke administrative evner og interesserer du dig for uddannelse, læring og udvikling herunder arbejdet i en politisk styret organisation. Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger til Center for Læring og Udvikling i Finansforbundet.

Som student vil du primært komme til at beskæftige dig med administration af Finanskompetencepuljen. Du vil også komme til at indgå i arbejdet med at afvikle digitale arrangementer for Finansforbundets medlemmer og varetage øvrige løbende opgaver alt efter initiativ og interesse.

Du vil ligeledes blive en del af et fællesskab med 3 andre studerende i Center for Læring og Udvikling

Om jobbet:

Det er vigtigt, at du er fortrolig med Excel og har en god forståelse for tal og data. Arbejdsopgaverne kræver også, at du er struktureret og serviceminded i din tilgang.

Dine primære arbejdsopgaver:

• Fakturering
  • Lave dataudtræk, statistik og analyser på fx evalueringer og forbrug for puljen
  • Besvare henvendelser fra medarbejdere der ønsker at bruge Finanskompetencepuljen
  • Understøtte afviklingen af digitale arrangementer i Center for Læring og Udvikling, både teknisk og i rollen som vært (ligger både om morgenen og sen eftermiddag)
  • Opdatering og vedligeholdelse af hjemmesiden
  • Arbejde med forskellige IT-systemer, bl.a. faktureringssystem og SurveyXact

Arbejdstiden er ca. 15 timer ugentligt fordelt på 2-3 dage. Arbejdstiden er hovedsageligt i dagtimerne, men morgen- eller aftentimer vil også forekomme. Arbejdstiden planlægges fleksibelt under hensyntagen til dit studie og eksamensperioder.

Din profil:

Du er studerende og i gang med en bachelor- eller kandidatuddannelse, gerne med fokus på emner som uddannelse, politik, digitalisering, organisation, kommunikation.

Du bevarer koncentrationen, både når du arbejder med opgaver, der skal følges til dørs, og når du støder på nye udfordringer. Driftsopgaver keder dig ikke.

Vi tilbyder:

Vi holder til i lyse, åbne kontorer med udsigt til Christianshavns Kanal, har fantastisk forplejning og mange sociale tilbud fra yoga, kajakker til en fyraftenstur og diverse sociale arrangementer.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Katrine Silvestre på 3266 1434 eller på kds@finansforbundet.dk.

Ansættelsessamtaler holdes løbende med ansættelse så hurtigt som muligt. Så ansøg allerede i dag vedlagt CV og karakterudskrift fra din uddannelse.

ansøgnings frist :
Tiltrædelse :

IT-supportansvarlig til Finansforbundet

Om Jobbet

Du bliver en del af Forretningsudvikling- og IT, der driver Finansforbundets digitalisering og sikrer drift og support af alle vores IT-systemer. Vi har i afdelingen et konstant fokus på at arbejde smartere og gøre hverdagen lettere for vores medlemmer og brugere.

Din primære rolle bliver at supportere husets brugere på applikations- og hardware-niveau samt at varetage systemadministration på udvalgte områder.

Du får ansvar for den løbende udvikling af vores IT-support processer i tæt samarbejde med det øvrige driftsteam og superbrugere. Målet er at sikre en god kundeservice gennem klar kommunikation og effektiv opgaveløsning.

Vi har de seneste år opdateret vores samlede systemlandskab, og arbejder på de nyeste digitale platforme, primært med Microsoft produkter og applikationer, der integrerer dertil.

Din profil

Du har support værktøjskassen i orden, og som person er du udadvendt, nysgerrig, og trives med at supportere brugere på alle niveauer i organisationen. Du handler proaktivt og er god til at afslutte opgaver.

God kommunikation og forventningsafstemning med brugerne er en naturlig del af opgaveløsningen – også når det går rigtig stærkt.

Vi forestiller os, du har arbejdet som 1st- og 2nd-level support evt. med applikationsansvar/systemansvar - og er uddannet data fagteknikker, it-supporter eller lignende.

Du har en solid teoretisk baggrund, minimum 2-3 års erfaring indenfor IT-support, og har en praktisk tilgang til ITIL samt erfaring med Microsoft 365 herunder: Teams, SharePoint, Outlook og evt. PowerBI.

For at få succes i stillingen er det afgørende, at du kan

• etablere relationer og være nysgerrig på brugernes problemstillinger
  • skabe struktur og sikre effektiv prioritering og eksekvering af indkommende supportopgaver
  • samarbejde og sparre med kollegaer i afdelingen om udfordringer og løsninger.

Vi tilbyder

• En spændende og udviklende stilling med stort ansvar i et stærkt fagligt miljø, hvor du vil få indflydelse på din dagligdag og din faglige udvikling i en organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling
  • Gode muligheder for videreuddannelse og kompetenceudvikling
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst

Vi holder til i lyse, åbne kontorer med udsigt til Christianshavns Kanal, har fantastisk forplejning og mange sociale tilbud fra yoga, kajakker til en fyraftenstur og kunstforening.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte IT-koordinator Kim Ganderup Hansen på 5378 4814 eller Områdechef Jens Jakob Legarth på 2479 4014. Der holdes indledende og uddybende samtaler i henholdsvis uge 6 og 7.

Du ansøger senest 4. februar 2022 her.

ansøgnings frist : 04-02-2022
Tiltrædelse : 01-04-2022

Kort om os

I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt.

Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 55.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Følg os på Facebook og LinkedIn.

Vi har åbent mandag til torsdag fra 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til os på post@finansforbundet.dk