Job i Finansforbundet

Er du på udkig efter nyt job og nye udfordringer? Søg en af vores ledige stillinger.

Vi er lidt over 140 ansatte i Finansforbundets sekretariat. Vi søger jævnligt nye kolleger, der kan hjælpe os med at løfte opgaverne.

Ledige stillinger

Struktureret studentermedhjælper med flair for Excel

Er du struktureret og har du flair for at arbejde i Excel? Er du god til at samarbejde og kan du arbejde målrettet, systematisk og selvstændigt? Så kan det være, at det er dig, vi leder efter til stillingen som studentermedhjælper i Finansforbundet – en stærk fagforening for 57.000 i finanssektoren. Vi har nemlig brug for flere gode kræfter i vores skarpe hverveteam, hvor vi arbejder med både salg af medlemskaber og loyalitet. Lyder det som noget for dig? Så læs med her:

Om jobbet
I Hverveteamet bliver du en del af et ungt og dynamisk team, hvor både faglighed og trivsel er i top. Vi arbejder målrettet med at hverve nye medlemmer og øge loyaliteten hos vores eksisterende medlemmer. Som vores studentermedhjælper vil du spille en vigtig rolle. Din primære opgave vil være at understøtte vores hverveindsats via struktureret arbejde med og håndtering af medlemsdata i Excel og CRM-system Dynamics. Du vil også arbejde med udsendelse af mails og have dialog med medlemmer på telefon. Herudover vil du arbejde med mindre, analytiske og administrative opgaver som fx. bestilling af materialer, udtræk og analyse af medlemsdata fra vores CRM-system, betaling af faktura og produktion af PowerPoints. Du får selvfølgelig grundig oplæring af vores erfarne og søde kolleger, der vil støtte dig hele vejen.

Din profil
Vi leder efter en motiveret og struktureret studentermedhjælper, der har lyst til at lære. Vi forestiller os, at du er på første eller andet år af dit studie og læser fx. HA på Copenhagen Business School, markedsføringsøkonom, handelsøkonom, finansøkonom eller lignende. Derudover håber vi, at du:
• Er struktureret, systematisk og god til at skabe overblik
• Har gode Excel-kompetencer på grundlæggende niveau – og lyst til at lære mere
• Er smilende og imødekommende
• Det er en fordel, at du har erfaring med salg eller kundeservice - men ikke et krav
Vi er klar over, at det er meget at bede om på én gang, og vi forventer ikke, at du kan tjekke alle bokse af. Men vi håber, at du er motiveret for at lære de ting, som du ikke kan fra start.

Vi tilbyder
• Et stærkt fagligt og ungt miljø
• Fast høj timeløn på 165,12 kr.
• Fleksibel arbejdstid mellem kl. 8:00 og 17:00
• 15 timers arbejdsuge +/- (Vi tager selvfølgelig hensyn til dine eksaminer mv.)
• Gode arbejdsvilkår efter gældende overenskomst

Finansforbundet er fagforening for mere end 57.000 ansatte i og omkring den finansielle sektor. Vi holder aktuelt til i Havnegade i København, men i sommeren 2024 flytter vi tilbage til vores lyse, åbne kontorer på Christianshavn. Der har vi en fantastisk kantine og mange sociale tilbud fra yoga og kajakker til kunstforening og fredagsbar.

Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder, Charlotte Vaarst Andersen, på 53 62 17 41.
Der holdes indledende og uddybende samtaler i henholdsvis uge 9 med henblik på, at den rette kandidat kan starte hos os hurtigst muligt.

Du ansøger senest d. 21. februar 2024

ansøgnings frist : 21-02-2024
Tiltrædelse : Snarest muligt

Ansøg nu

Serviceminded og struktureret administrativ medarbejder

Er du imødekommende, struktureret og god til at arbejde selvstændigt med dine opgaver? Så er det måske lige dig, vi søger til stillingen som administrativ medarbejder i Finansforbundet i Nykredit.

Om jobbet

Finansforbundet i Nykredit repræsenterer de medlemmer af Finansforbundet, som arbejder i Nykredit. Du bliver en vigtig del af vores kontor og kommer til at arbejde tæt sammen med kredsens bestyrelse. Dit primære arbejdsfelt vil være administrativ understøttelse af formanden og bestyrelsens politiske arbejde i kreds, kredsbestyrelse og ind mod det centrale forbund.

Din hverdag kommer blandt andet til at handle om:

• Økonomi med opgaver såsom, daglige bankforretninger, budgetplanlægning og klargøring af bilag til bl.a. kvartalsprognoser
  • Administrative og praktiske opgaver i forbindelse med valghandlinger, herunder valg af tillidsrepræsentanter og områdetillidsrepræsentanter
  • Oprettelse af arrangementer på vores hjemmeside, samt løbende opdatering af hjemmesiden
  • Administrative og praktiske opgaver i forbindelse med generalforsamlinger, medlemsmøder, kredsbestyrelsesmøder samt bestyrelsens deltagelse i centrale møder i Finansforbundet som fx landsmøder, repræsentantskabsmøder, udvalgsmøder mv.
  • Kalenderstyring og lokalebookning
  • Ajourføring af drejebøger for forskellige typer af begivenheder, medlemslister i vakante områder, samt løntræks lister.

Din profil

• Du har  relevant uddannelse og nogle års erfaring i rollen som administrativ medarbejder
  • Du har stærke formuleringsevner og flair for forståelse af sammenhænge og politik
  • Habil bruger af Office pakken og med gode IT-kompetencer
  • Du er ordensmenneske med styr på detaljerne og et stærkt overblik, og du kan prioritere og arbejde selvstændigt
  • Du trives i en uforudsigelig hverdag, hvor du selv er med til at udvikle dine arbejdsgange
  • Du er serviceminded, initiativtagende og en rigtig holdspiller
  • Du tager ansvar, er struktureret og sørger for, at vi får afsluttet vores projekter og kommer i mål

Du skal være indstillet på, at stillingen indebærer rejseaktivitet med ca. 6-8 udedage om året.

Vi tilbyder

• Et dagligt arbejdsfællesskab med engagerede kolleger med forskellige faglige baggrunde, der ønsker at gøre en forskel for vores medlemmer
  • Et arbejdsliv med fokus på trivsel i et fagforbund, der lægger vægt på udsyn, nysgerrighed, samarbejde og konstruktive løsninger, som læner sig ind i fremtiden og skubber til samfundsudviklingen
  • En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, ikke er langt fra tanke til handling, og som vil lægge sig i selen for, at du får styrket dine kompetencer
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst
  • Mulighed for hjemmearbejde i aftalt omfang

Du bliver ansat i Finansforbundet, men udstationeret på Finansforbundet i Nykredits kontor, hvor du vil have dit daglige arbejde og kollegaer. Kontoret ligger i Nykredits bygning på Kalvebod Brygge 1-3, 1780 København. Vi flytter til Sundkrogsgade 25, 2150 København i løbet af sommeren 2024.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte næstformand for Finansforbundet i Nykredit, Olav Bredgaard Brusen på tlf. 61 56 56 17 mellem kl. 17-18:00 eller olav@nykredit.dk. Vi afholder løbende interviews i uge 8 og 9  med henblik på ansættelse  den 1. april 2024. Send din ansøgning og CV senest den 22. februar  kl. 12.00

ansøgnings frist : 22-02-2024
Tiltrædelse : 01-04-2024

Ansøg nu

Kort om os

I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt.

Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 55.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Følg os på Facebook og LinkedIn.

Vi har åbent mandag til torsdag fra 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til os på post@finansforbundet.dk