Job i Finansforbundet

Er du på udkig efter nyt job og nye udfordringer? Søg en af vores ledige stillinger.

Vi er lidt over 140 ansatte i Finansforbundets sekretariat. Vi søger jævnligt nye kolleger, der kan hjælpe os med at løfte opgaverne.

Ledige stillinger

Vil du være med til at løfte økonomi til nye højder?

Er du en rutineret Økonomimedarbejder, og vil du være en del af vores økonomi team i Finansforbundet?

Som Økonomimedarbejder bliver du en del af området Forretningsudvikling, hvor vi i økonomiteamet er 7 ambitiøse medarbejdere med forskellige specialer, som arbejder centralt med bl.a. Finansforbundets og de tilhørende kredses regnskaber.

Forretningsudviklings ambition er at sikre en altid effektiv og værdiskabende administrationen af hele Finansforbundet. Det kræver at vi “sliber saven”. For at skabe rum til dette i den daglige opgaveløsning og måske få lidt inspiration udefra søger vi nu en midlertidig kollega til vores økonomiteam.

Du bliver i samspil med resten af Økonomiafdelingen en del af teamets mange daglige opgaver såsom bogføring, afstemning og rapporteringer. Vi er optaget af kvalitet og godt kollegaskab i teamet, og stillingen henvender sig til dig som ser en fordel i at arbejde med struktur og rutiner.

Tiltrædelse 1. februar 2023. Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse med udløb d. 29. februar 2024. Stillingen er som udgangspunkt fuldtid, men den kan også tilpasses til 30 timer om ugen.

Om Jobbet:

• Løbende bogføring og fakturering
  • Afstemning af bank og balancekonti samt opfølgning
  • Udarbejdelse og rapportering af kvartalsregnskaber
  • Understøttelse af teamets håndtering af rejseafregninger og kreditkort
  • Deltagelse i udviklingen af afdelingens processer

Din profil:

For at få succes i stillingen er det afgørende, at;

• Du arbejder struktureret
  • Du har godt humør i hverdagen og en nysgerrig indstilling
  • Du kan holde flere bolde i luften
  • Du har BC365 erfaring
  • Du har Excel erfaring
  • Du trives i en travl hverdag, hvor du både arbejder selvstændigt og løser opgaver i tæt samarbejde med andre
  • Du taler og skriver flydende dansk

Vi tilbyder:

• En spændende og udviklende stilling med stort ansvar i et stærkt fagligt miljø, hvor du vil få indflydelse på din dagligdag og din faglige udvikling, og i en organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst

Vi holder til i lyse, åbne kontorer på Islands Brygge, har fantastisk forplejning og mange sociale tilbud fra yoga, kajakker til en fyraftenstur, kunstforening og fredagsbar.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte områdechef Jens Jakob Legarth på 32661465 eller Økonomikoordinator Christian Helth Louby på tlf. 32661362. Der holdes indledende og uddybende samtaler i henholdsvis uge 50 og 51.

Du ansøger senest den. 4. december 2022 her.

I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt.  Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 55.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

ansøgnings frist: 04-12-2022
Tiltrædelse : 01-02-2023

Ansøg nu

Administrativ medarbejder til Finansforbundet

Vi søger en barselsvikar til en administrativ stilling i vores Medlemsservice, som er et team på 6 personer, inklusiv dig. Den ønskede startdato er d. 3. januar 2023. Ansættelsen gælder frem til d. 31. januar 2024 med mulighed for forlængelse.

Om Jobbet:

I Medlemsservice holder vi styr på Finansforbundets medlemmer. Det er os, som de kontakter, når de skifter job, bliver ledige, bliver valgt til tillidsrepræsentanter eller har spørgsmål til deres kontingentopkrævning. Vi har ansvaret for at registrere og vedligeholde al relevant data på vores medlemmer i vores medlemssystem, og i det hele taget at sikre, at vores medlemmer får den rette hjælp til stort og småt, når de har brug for det. Ved siden af det har vi til opgave at opkræve og bogføre kontingent, tilbageføre penge til Nemkonto og lignende.

Din profil:

For at få succes i stillingen er det afgørende, at…

• Du er serviceminded og kan lide at arbejde i en servicefunktion med mange mails og telefonopkald.
  • Du trives i en travl hverdag med rutineopgaver og lettere sagsbehandling.
  • Du har flair for it. Grundlaget for vores arbejdsdag er vores medlemssystem, Dynamics 365 Business Central, Microsoft.
  • Du er stærk i skriftlig dansk – og gerne engelsk - da en stor del af vores kommunikation med medlemmerne foregår på skrift.
  • Det skræmmer dig ikke at arbejde med tal, blandt andet skal du kunne beregne og forklare en kontingentopkrævning overfor vores medlemmer.
  • Du må gerne have en baggrund i administration. Enten fordi du har uddannet dig i den retning, eller fordi du allerede har erfaring med at arbejde i en administrativ funktion - måske kommer du endda fra en tilsvarende stilling i en anden fagforening eller a-kasse.

Vi tilbyder:

• En spændende og udviklende stilling med stort ansvar i et stærkt fagligt miljø, hvor du vil få indflydelse på din dagligdag og din faglige udvikling i en organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte områdechef Anja Schmuhl på 3266 1350. Der holdes indledende og uddybende samtaler i henholdsvis uge 49 og 50.

Du ansøger senest kl. 12.00, onsdag den 7. december 2022 her.

ansøgnings frist: 07-12-2022
Tiltrædelse : 03-01-2023

Ansøg nu

Kort om os

Følg os på Facebook og LinkedIn.

Vi har åbent mandag til torsdag fra 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til os på post@finansforbundet.dk