Find din tillids­repræsen­tant

Når du oplever udfordringer på dit arbejde eller har behov for faglig eller personlig sparring, kan du gøre brug af din tillidsrepræsentant.

Tillidsrepræsentanten er arbejdspladsens bindeled, fordi tillidsrepræsentanten både har kontakt til ledelsen og til medarbejderne. Du kan bruge din tillidsrepræsentant i vanskelige situationer som ved advarsler eller afskedigelser. Men du kan også tage fat i din tillidsrepræsentant, hvis du har brug for at drøfte en hvilken som helst situation i dit arbejdsliv.

En kompetent, neutral part

Din tillidsrepræsentant har tavshedspligt, så du behøver ikke frygte, at fortrolige informationer kommer videre. Desuden har din tillidsrepræsentant været igennem Finansforbundets uddannelse for tillidsrepræsentanter og har et godt kendskab til overenskomsten. Derfor er tillidsrepræsentanten rustet til at hjælpe dig i mange forskellige situationer.

I langt de fleste situationer er det en fordel at løse konflikter på arbejdspladsen i samarbejde med tillidsrepræsentanten, fordi det er en neutral part, som du ofte kender godt.

Find din tillidsrepræsentant

Her kan du se, hvem der er din tillidsrepræsentant:

Tillidsrepræsentanter i Finansforbundet i Nykredit - januar 2024

Din tillidsrepræsentant har tavshedspligt, så du behøver ikke at frygte, at fortrolige informationer kommer videre.

44 55 25 00

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du ikke har en tillidsmand i din afdeling, eller du ikke er klar over, hvem der er din tillidsmand.

Vi har åbent mandag til torsdag fra 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til nykreds-mail@nykredit.dk