Millioner i bonus til Finansforbundets medlemmer

Finansforbundets medlemmer fik sidste år en samlet bonus tæt på 10 millioner kr. ved at bruge deres forbrugsforeningskort. En kontant fordel, der giver værdi for medlemskronerne, siger næstformand.

23. jan. 2024

9.901.381 kroner.

Det var, hvad Finansforbundets medlemmer fik i bonus sidste år, når de købte ferier, benzin eller tøj med deres forbrugsforeningskort.

Forbrugsforeningen er Danmarks største indkøbsforening, og som medlem af Finansforbundet har man mulighed for at spare penge på det, man køber i de butikker, der er en del af ordningen.

”Det er en del af styrken som fællesskab, at vi også kan levere nogle kontante fordele, som er med til at give rigtig meget værdi for kontingentkronerne,” siger Jakob Thorgaard, der er næstformand i Finansforbundet.

(Artiklen fortsætter efter boksen)
”Det er en del af styrken som fællesskab, at vi også kan levere nogle kontante fordele."
- Jakob Thorgaard, næstformand Finansforbundet

Handlede for mere end 191 millioner

I alt handlede Finansforbundets medlemmer for 191.014.290 kroner i Bauhaus, hos Spies eller en af de 4.000 andre butikker og 400 webshops, som er en del af Forbrugsforeningen. Og det gav dem altså en samlet bonus tæt på 10 millioner kroner.

”Forbrugsforeningen er et af de gode tilbud, man får som medlem af Finansforbundet, og det kan jeg varmt anbefale, at man benytter sig af,” siger Jakob Thorgaard.

Forbrugsforeningen

• Forbrugsforeningen er Danmarks største indkøbsforening
  • Du kan bestille et forbrugsforeningskort, hvis du er medlem af Finansforbundet eller en række andre fagforeninger
  • Forbrugsforeningen har 310.000 kortholdere fordelt på 230.00 medlemsfamilier