Årsberetninger

En generalforsamling er en anledning til at se bagud, men også til samtidig at skue fremad – til at evaluere vores indsatsområder og resultater, og diskutere, om vi prioriterer rigtigt og om vi stadig  har den rigtige retning i vores arbejde, til glæde og gavn for vores medlemmer.

Grundlaget for denne debat er kredsbestyrelsens beretning, og man kan næsten tale om, at det er kredsbestyrelsens ”årsprøve”. Det er på baggrund af såvel den skriftlige som den mundtlige beretning, at generalforsamlingens delegerede har mulighed for at vurdere kredsbestyrelsens arbejde, og – om nødvendigt – justere kompasset ind for det arbejde, der venter.

I de skriftlige årsberetninger gør vi således status på det forgangne år og du kan læse mere om kredsens virke gennem årene i nedenstående beretninger:

Læs årsberetning 2022 (pdf)

Læs årsberetning 2021 (pdf)

Læs årsberetning 2020 (pdf)

Læs årsberetning 2019 (pdf)

Læs årsberetning 2018 (pdf)

Læs årsberetning 2017 (pdf)

Læs årsberetning 2016 (pdf)

Læs årsberetning 2015 (pdf)

44 55 25 00

Du er velkommen til at ringe til vores kredskontoret. Vi har åbent mandag til torsdag fra 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til nykreds-mail@nykredit.dk