Fra den 4. juli til den 5. august har vi åbent fra klokken 8.30-14.00 på vores hovednummer 3296 4600. Du kan stadig ringe direkte til vores juridiske rådgivning på 3266 1330. Mandag til torsdag 8.30-16.00. Fredag 8.30-15.00. God sommer!

Trivsel i Finanssektoren

Trivsel og stress blandt Finansforbundets medlemmer blev taget under behandling, da vi i starten af februar 2021 havde professor og samfundskritiker Svend Brinkmann og stressekspert og forskningsgruppeleder Malene Friis Andersen med på et webinar.

I denne podcast-udsendelse kan du lytte til dele af Svend og Malenes samtale. Her dykker de to eksperter bl.a. ned i de trivselsundersøgelser, der viser at Finansforbundets medlemmer generelt er mere stressede sammenlignet med landsgennemsnittet – og hvad disse alarmerende tal kan være et udtryk for. Undervejs i samtalen vil også større eksistentielle spørgsmål blive drøftet, såsom hvad der er vigtigt for os som mennesker i en samtid, hvor alt er under forandring.

God fornøjelse!