Julie: ”Mit job skal være så fedt, at det næsten ikke føles som arbejde”

Sådan lyder det fra Julie, der læser på DTU og arbejder som Student Risk Analyst i Danske Bank.
Julie har fuld fart på studiet og jobbet og har masser af drømme og forventninger til fremtiden. Mød hende her.

Trivsel og lykke på jobbet er et mål for mange unge studerende.

Mød Julie. Hun er 23 år, og læser til dagligt en kandidat på DTU og arbejder samtidig som Student Risk Analyst i Danske Bank.

For hende skal det være en glæde at gå på arbejde og ikke tælle minutterne, før hun må gå hjem igen.

Hun nyder derudover altid at have noget at lave og holde sig selv i gang, både med venner og sport. Hør mere nendenfor.

Mød Julie og hør om hendes drømme for arbejdslivet

Lad dig inspirere af specielle tilbud
målrettet dit studieliv.

Som studiemedlem får du en række specielle tilbud, der er målrettet dit studieliv. Du får bl.a. adgang til inspirerende arrangementer, billige forsikringer og sparring om dine karrieremuligheder.

Spørgsmål til medlemskab

32 96 46 00

Ring eller skriv til os, hvis du vil vide mere om, hvad Finansforbundet kan gøre for dig.

post@finansforbundet.dk