Få automatisk lønstigning i IBM

Finansforbundet og IBM har indgået en husaftale, der sikrer dig muligheden for at vælge automatisk lønstigning.

Rating, bands, Growth Profit Sharing, besværlige lønsamtaler... og en ustabil verden, der skaber økonomisk usikkerhed for virksomheder og ansatte. Hvorfor ikke få lønstigning automatisk?

Som udgangspunkt har alle ansatte på IBM individuelt aftalt løn. Dvs., at du nogle år kan være heldig at få lønstigning, imens du intet får i andre år. Husaftalen mellem Finansforbundet og IBM giver dig mulighed for at vælge en generel lønstigning hvert år – og det sker helt automatisk.

Hvem kan få automatisk lønstigning?

Aftalen gælder ansatte i IBM, der er medlem af Finansforbundet. Den gælder dog kun visse bands og jobkoder. Er du i tvivl, kan du spørge den faglige personaleforening i IBM.

Læs mere om husaftalen for IBM (pdf)

Kontakt os

Du er velkommen til at ringe til Jura.

Du kan også skrive til forhandlingssektionen@finansforbundet.dk