Juliane: "Jeg havde brug for en introduktion til de mest simple ting i Excel"

Er du studerende? Så mød Juliane og hør, hvordan hun blev bedre til Excel gennem sit gratis medlemskab af Finansforbundet.

Mød Juliane:

Hør, hvilke gratis studiefordele hun gør brug af.

Juliane er 21 år, læser til finansbachelor på Cphbusiness og arbejder samtidig som Finance Student Assistant i en IT-virksomhed.

Hun meldte sig i Finansforbundet i august 2022, da hun startede på sit studie. Hun går nemlig på en uddannelse, hvor man bruger Excel en hel del.

”Vi brugte det overhovedet ikke i gymnasiet, så jeg havde brug for en introduktion til de mest simple ting,” forklarer Juliane.

Hun har derfor nu været på flere gratis Excel-kurser gennem Finansforbundet.

For Juliane er det også rart at have en sparringspartner, når hun en dag skal have et nyt job. Her har hun tanker om at få læst sin kontrakt igennem, så hun er helt sikker på, hvad hun skriver under på.

Finansforbundet tilbyder netop gennemlæsning af kontrakter og vilkår, mens du studerer.

Nu var jeg lige flyttet hjemmefra, og jeg ville gerne have en billig forsikring og jeg vidste, at Finansforbundet har en studenterrabat, hvor man kan få en god pris igennem Tryg.

Det kan være svært at gennemskue som studerende, hvilke forsikringer, du har brug for.

Og det kender Juliane alt til. Hun fik gennem sit medlemskab hos Finansforbundet en forsikring på bare to dage.

Sådan køber du Trygs studieforsikring

Du kan købe studieforsikringen online, lige når det passer dig. Læs mere og køb studieforsikring her:

Køb studieforsikring