Ved du, hvad du er god til?

Når forandringerne buldrer derudaf, er det ekstra vigtig, at vi ved, hvad vi er gode til og hvilken vej vi skal udvikle os. Her kan du se, hvordan Finansforbundet kan hjælpe dig med at sætte fokus på dine kompetencer og skub i din udvikling.

2. jul. 2020
1 min

Det er altid godt at være klar over, hvad man er rigtig god til og hvordan man kan udvikle sig - særligt når forandringerne brager derudaf, som de gør i Danske Bank med fx Better Ways of Working. Men vi ved, at det kan være rigtig svært at få gjort i en super travl hverdag. Det er præcis derfor, vi i Finansforbundet ser det som en af vores fornemste opgaver at gøre det let for dig at holde fokus på egne kompetencer og udvikling.

Hør lidt mere om nogle af Finansforbundets tilbud i videoen her og se mere ved at bruge links herunder:

1. Få en samtale om dit arbejdsliv med en af vores konsulenter, som er din uvildige sparringspartner på din karriere, dine kompetencer eller andre emner, der er relevante for dig.
  2. Find et fagligt netværk. Vi har en lang række faglige netværk, som kan gøre dig endnu stærkere.
  3. Find relevante kurser i Finanskompetencepuljen.