Webinar om aktuelle emner for arbejdsmiljørepræsentanter og -ledere - Har du styr på din praktiske tjekliste?

17. apr. 2024, 9.00 - 10.30
Online, Webinar
Afholdelsessted
Online webinar
Tilmeldingsfrist
16. april 2024
Kun for
Alle arbejdsmiljørepræsentanter i Finansforbundet
Arbejdsmiljørepræsentanter
Åben
1 7

Der er mange organisationer, som flytter hovedkontor og afdelinger. Vi arbejder mere og mere hybridt, og uden faste arbejdspladser og med free seating.

Har du som Arbejdsmiljørepræsentant styr på din praktiske tjekliste? Ikke den med hvad der skal i hvilke flyttekasser – men den med retningslinjer for f.eks. møbler, indretning og afstand, lys og lyd, og det som medarbejderne har krav på af udstyr.

I det åbne kontorlandskab er der andre vilkår for, hvordan vi arbejder og oplever støj, fordybelse og dialog, i modsætning til en ikke hybrid arbejdsplads. I et AMR perspektiv er der også her nuancer, som vi skal være klar på at diskutere og vende med ledelsen.

På webinaret laver vi en tjekliste – så du har et godt afsæt i dialogen med ledelsen. Ikke bare i forhold til hvad medarbejderne kunne tænke sig, men også i forhold til det, som lovgivningen skaber af rammer.

Du får selvfølgelig også sidste nyt fra det generelle AMR-lovgivningsområde.

Oplægsholder: Chefkonsulent Lotte Finsen, Joblife.

Dit navn, e-mail, billede og video kan være synlig for de øvrige deltagere til arrangementet. Dit navn, mail og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet, hvorefter du vil blive frameldt.

Kontakt Kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund