Vejen til drømmestudiejobbet

Ikke-medlemmer, Studerende
Udsolgt
2 9

Lær hvordan du lander dit drømmestudiejob, og udvikler dit nuværende studiejob med effektive værktøjer og strategier!

Vil du lande dit drømmestudiejob? Dette webinar giver dig indsigt i, hvorfor et relevant studiejob er afgørende for din fremtid, og hvordan du kan skille dig ud fra mængden. Du får unikke indsigter fra Cand, der har matchet mere end 1.000 studerende med virksomheder i relevante studiejobs, og du lærer at performe, når det kommer til de 3 key drivers, der hjælper dig med at lande studiejobbet:
1) Opbygning af kompetencer
2) Ansøgningen
3) Samtalen

Udbytte

• Forstå vigtigheden af et relevant studiejob
  • Lær hvordan du identificerer og lander drømmestudiejobbet
  • Få konkrete tips til ansøgningen, kompetenceopbygning og samtalen
  • Få svar på dine spørgsmål hos eksperter

Mere om indholdet
Deltag i denne 60 minutters session, hvor vi dykker ned i nøgleelementer som ansøgningen, kompetenceopbygning og samtalen. Vi vil også diskutere, hvordan du kan udvikle dit eget job gennem karrierekapital og netværk, samt hvordan du kan bruge kurser og certificeringer på FF’s platform til at booste dine chancer. Dette webinar vil udstyre dig med de værktøjer, du har brug for at finde og lande jobbet, der er springbrættet til din fremtidige karriere.

• Introduktion og vigtigheden af relevante studiejobs
  • Gennemgang af de tre key drivers: Kompetenceopbygning, Ansøgningen, Samtalen
  • Karrierekapital: Hvordan dine erfaringer, uddannelse og netværk spiller sammen
  • Jobudvikling: Bring dine talenter i spil til at udvikle dit nuværende job

Der er mulighed for at stille spørgsmål undervejs, og der vil være en vært, som selv er ung og studerende, der også vil stille spørgsmål løbende.

Om underviser
Eventet ledes af Head of Learning & Development, Rasmus Meinert Mortensen fra Cand, som bringer en bred vifte af ekspertise inden for talentudvikling samt flere end 400 udviklingssamtaler med studerende og han har matchet +400 studerende i studiejobs. Rasmus er dedikeret til at give dig den nyeste viden og praktiske råd, der vil hjælpe dig.

Praktisk info
Vi sender link samt relevant info ud til deltagerne et par dage før kurset. Dog oplever vi ofte, at nogle spamfilte og firewalls definerer mails med link som en potentiel trussel. Det resulterer i, at vores medlemmer ikke modtager linket eller at det ender i mapper som uønsket eller spam.

Derfor beder vi dig om at holde øje med din mail i dagene før. Har du ikke modtaget linket sidste hverdag før afholdelsen, beder vi dig kontakte os på nedenstående mail inden kl. 15.00, så vi kan sikre os, at du ikke går glip af kursusdagen.

Anden info
Dit navn, e-mail, billede og video kan være synlig for de øvrige deltagere på kurset. Dit navn og mailadresse kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet.

Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet, hvorefter du vil blive frameldt.

Rasmus Meinert Mortensen

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund