Organisationspsykologi og ledelse (5 ECST) Diplomfag på Cphbusiness

tilmeldingsfrist
3. oktober 2021
Venteliste

Coaching og konflikthåndtering (Akademifag 10 ECTS-point)

Hvorfor skal du tage faget?
På faget coaching og konflikthåndtering udvikler du din ledelseskompetence som TR med særligt fokus på coaching som konflikthåndteringsproces. Vi tager udgangspunkt i et kommunikationsteoretisk perspektiv, hvor coaching som værktøj til konflikthåndtering, mediation og teamcoaching indgår. Du bliver introduceret til flere teorier, modeller og værktøjer til konflikthåndtering.

Indhold
På faget coaching og konflikthåndtering vil du blandt andet arbejde med:

• Teorier/modeller/værktøjer til konflikthåndtering og løsning på individ/gruppe og organisatorisk niveau, hvor organisationen er i højeste kontekst
  • Teori og modeller omkring coaching som et af værktøjerne til konflikthåndtering på individ/afdeling/teamniveau
  • Kommunikationsteori og modeller, der knytter sig til organisatorisk konflikt/opløsning/løsning
  • De organisatoriske rammer og processerne omkring konfliktsituationerne
  • Psykologien – mindsettet og de ledelsesmæssige/medarbejdermæssige kompetencer der knytter sig til området

Udbytte
Du vil:

• Opnå viden om metoder og dialogværktøjer til håndtering af konflikter i en organisatorisk kontekst, herunder coaching
  • Blive klædt på til at kunne anvende forskellige konflikthåndteringsmetoder og – teknikker til at skabe læring og udvikling
  • Lære om forskellige personprofilers betydning for en potentiel konflikts opståen

Dato
Følg linket for at se datoer og afholdelsessted for de forskellige hold på Cphbusiness hjemmeside. Husk at gå tilbage til Finansforbundet hjemmesiden når du skal tilmelde dig.

Se datoer her: Coaching og konflikthåndtering – uddannelse på deltid i ledelse | Cphbusiness

Tilmelding
Der er flere forskellige hold, angiv venlig ved tilmelding hvilket hold du ønsker at tilmelde dig til.

Når du har tilmeldt dig via Finansforbundets hjemmeside vil du modtage en mail med bekræftelse på modtaget ansøgning og praktiske informationer. Herefter vil dine oplysninger (Navn, e-mail, telefonnr.) blive videregivet til Cphbusiness, som herefter indenfor 14 dage vil kontakte dig omkring det videre forløb.

Der er optag frem til uddannelsesstart, såfremt der er ledige pladser på faget. Du har først fået en plads på fager, når du modtager en endelig bekræftelse fra Cphbusiness med optag.

Praktisk
Faget udbydes af Cphbusiness og når du er optaget på uddannelsen, vil al information ske direkte mellem dig og Cphbusiness.

Cphbusiness afregner deltagergebyret direkte til Finansforbundet. Herudover dækker Finansforbundet dine udgifter til bøger og transport. Udgifterne refunderes via zExpense.

Dit navn, e-mailadresse og mobilnr. videregives til erhvervsakademiet, alene til brug for tilmelding og optag på deres fag. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt proceskonsulent og administrator

Camilla Striib Wollny-Jensen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund