Konflikthåndtering og coaching

Målgruppe
Ledige
Åben

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer.

Målgruppe
Coaching og konflikthåndtering er for dig, der har behov for og lyst til aktivt at arbejde med og udvikle dine evner inden for konflikthåndtering. Du kan være leder, projektleder, medarbejder i HR-funktioner, tillidsrepræsentant eller have en anden nøglefunktion i din virksomhed.

Det lærer du om:
  • Analysere, håndtere og forstå konflikter og konflikttyper og hvad der ligger bag vores handlinger
  • Forstå de psykologiske processer omkring kommunikation og konflikter, hvorfor der opstår konflikter, og hvordan et konfliktforløb ser ud og hvordan det kan håndteres
  • Anvende din viden til at skabe højere performance og bedre arbejdsklima i virksomheden
  • Bruge fagets teorier og metoder til at udvikle og håndtere konflikter og uenigheder i egen ledelsespraksis på et reflekteret grundlag

Det kan du, når du er færdig
Coaching og konflikthåndtering er et værktøjsorienteret fag, der skal styrke dine kompetencer til at analysere og arbejde med konflikter. Du kommer løbende til at afprøve fagets konkrete anvendelighed i studiegrupper, hvor du får mulighed for individuelt og i gruppeprocesser at træne de nye værktøjer og metoder.

Datoer:
Kurset holdes den 5/10 - 12/10 - 26/10 - 2/11 - 9/11 - 16/11 - 23/11 - 30/11 kl. 9-15.30 alle dage. Deadline for aflevering af eksamensprojekt er den 5. december 2022 kl. 12.00 Mundtlig eksamen på baggrund af erhvervscase afholdes den 14. og 15. december 2022 (½ time pr. studerende) Kurset er på 10 ECTS-point.

Vi gør opmærksom på, at navn-, cpr. nr., adresse og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og evt. konferencested alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Dit navn, email, billede og video kan være synligt for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Når du som ledig registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Der er 2 lektioner pr. dag, og kurset er et lukket kursus. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og registrer din uddannelse.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund