Interesseliste for Data management-netværket

It-ansatte
Åben
3 1

Skriv dig på interesselisten for netværket "Data management" og bliv holdt ajour om netværkets opstart.

Finansforbundet nye netværksgruppe "Data management" er for dig, som ønsker at blive en del af et fortroligt og fagligt forum, hvor du som medlem kan drøfte de udfordringer og muligheder du møder, når du vedligeholder, udvikler og ikke mindst omsætter data til viden og indsigt som grundlag for virksomhedens forretningsbeslutninger.

Læs mere om netværksgruppen her.

Vi er ved at samle en passende mængde interesserede netværksmedlemmer. Når vi har det rette antal, inviterer vi til et uforpligtende kickoffmøde, hvor vi bl.a. vil drøfte møderammer og emner.

Er du interesseret i at deltage i kickoffmødet, tilmeld dig denne interesseliste og du bliver holdt ajour om netværkets udvikling.

Som netværksmedlem kan du forvente

• At få støtte, dele viden og erfaringer med andre ligesindede, så du ikke føler dig alene med dine opgaver
  • Input på konkrete løsninger på praktiske problemstillinger
  • At få ny viden om trends og tendenser
  • At få mulighed for at udvide dit netværk og unik indsigt i hvad der optager dine fagfæller lige nu

Målgruppe og udbytte

Netværksgruppen Data Management henvender sig til dig, som arbejder med data, BI og analytcis, og som er på udkig efter en fortrolig faglig netværksgruppe, hvor du kan sparre med ligesindede om dine faglige udfordringer og sammen kan gøre hinanden bedre. Du sidder måske alene til hverdag eller i en mindre afdeling og er på udkig efter fortrolige sparringspartnere.

På netværksmøderne vægtes det højt, at alle deltager aktivt og bringer deres egne udfordringer og erfaringer med ind i rummet således, at møderne er praksisnært relateret til dine arbejdsopgaver.

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund