Find dine kernekompetencer

1. marts 2021
Udsolgt
0 4

Få mere styr på hvad du er god til og hvilke kompetencer du har opbygget indtil nu. Lær dine spidskompetencer bedre at kende, og bliv mere bevidst om det du er god til, både personligt og fagligt. Vi sætter fokus på dine særlige talenter og styrker, og hvordan de kommer til udtryk, så du mere fokuseret kan sætte det i spil i din jobsøgning.

Du får også et indblik i:

• Dit unikke bidrag til en fremtidig arbejdsgiver
  • Hvordan du styrker og udvikler dine kompetencer
  • Hvordan du jobmatcher dine kernekompetencer
  • Inspiration og vejledning til, hvordan du arbejder videre

Ikke-medlem? Send tlf. nr. til fokus@finansforbundet.dk så ringer vi om et gratis medlemskab

PROGRAM

Velkomst og introduktion kl. 17.00. Webinaret begynder præcis kl. 17.15. Der vil være korte pauser undervejs og tid til spørgsmål og svar. Webinaret slutter kl. 19.30.

UNDERVISER

Pernille Simmelsgaard fra Axello/Leaders by Heart. Erfaren coach og underviser inden for karriere og job, personlig udvikling og lederskab, kommunikation og samarbejde.

ANDEN INFO

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Pernille Simmelsgaard

Kontakt kursusadministrator