Det kreative lederskab – få en fantastisk aften i selskab med Kasper Holten

Alle medlemmer
Åben
0 8

Lederen har ikke længere automatisk autoritet. Den gamle leder er død - og med ham, de gamle ledelsesredskaber, der var udviklet af ham og til ham.

Mere om indholdet
Finansforbundet har spurgt sektorens ledere, hvad de ønsker mere viden om, og svaret var inspiration til nye ledelsesformer. Er du leder eller ledelsesinteresseret, så kom og bliv inspireret af Kasper Holten.
Hans mantra er, at for at opnå succes skal nutidens leder kræve af sine medarbejdere, at de er kreative individer, som udfordrer dogmer og rutiner. Som resultat heraf kan lederen dog ofte ende i en situation, hvor medarbejdere opfører sig som prima donnaer - og dermed også udfordrer lederskabet.
Som sceneinstruktør og øverste chef for det kongelige teater har han søgt efter svar på det moderne lederskab. Hans opgave er at få hver eneste sanger til at levere en formidabel og unik præsentation, men på samme tid skal han få medarbejderne til at arbejde sammen under en fælles vision. Han bruger redskaber såsom historiefortælling, passion, inspiration og engagement for at få performere til at nedbryde deres egne begrænsninger. Lederens hovedredskab er hans personlighed samt hans evne og mod til at bruge dette som leder.

Program
16.30-17.15: Tjek ind og networking med dine kolleger i sektoren over en kop kaffe eller et glas vin
17.15-18.30: Kasper Holten om ’Det kreative lederskab’
18.30: Farvel og tak for i dag

Om underviser
Kasper Holten er dansk sceneinstruktør og øverste chef for Det Kongelige Teater i Danmark. Fra 2011 til 2017 var han operachef for The Royal Opera House, Covent Garden, London. Inden sin tid i London, fra 2000 til 2011, var han operachef på Det Kongelige Teater.
Kasper Holten er anerkendt internationalt som operainstruktør og efterspurgt i hele verden for sin personlige og nyskabende tilgang til de største klassikere såvel som de helt nye, moderne operaer og musicals.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kasper Holten

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund