Bjarne Corydon: Vil du låne et par gode fremtidsbriller? OGSÅ FOR IKKE-MEDLEMMER ANSAT I NYKREDIT

1. maj 2024, 16.30 - 18.00
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Nykredit - Glaskuben, København
Kalvebod Brygge 1-3
Tilmeldingsfrist
26. april 2024
Kun for
Finansforbundet i Nykredit medlemmer
Ikke-medlemmer
Åben

Kun for ansatte i Nykredit

Bjarne Corydon giver os sit syn på fremtidens udvikling med udgangspunkt i den teknologiske udvikling, som stadig strømmer ind over både vores arbejdsliv og privatliv.

Du får

• Et billede af en virkelighed, der venter om næste ”gadehjørne”.
  • Et kvalificeret bud på hvilke overvejelser, som du bør gøre dig, så du bliver bedre rustet til fremtidens udfordringer og muligheder.

Når vi ser på forandringshastigheden på det danske arbejdsmarked, så har vi formentlig kun set toppen af isbjerget i forhold til, hvad den teknologiske udvikling kommer til at betyde for os. Det stadig større globale samspil og digitaliseringen fordrer, at forandringerne tages seriøst, hvis Danmark også i fremtiden skal kunne opretholde de høje velfærdstandarder, vi lige nu kan bryste os af at have. Deltag i dette gå-hjem møde med Finansforbundet, hvis du gerne vil have et overblik med Bjarne Corydons briller på.

Kl. 16:30 Tjek ind
Kl. 17:00 Oplæg og spørgsmål
Kl. 18:00 Tak for nu!

Om oplægsholder
Bjarne Corydon er uddannet cand.scient.pol. I 2011 blev han både valgt til Folketinget og udpeget som finansminister, hvilket han forblev indtil 2015, hvor han forlod dansk politik. Herefter tiltrådte Bjarne Corydon en toppost i konsulentfirmaet McKinsey, hvor han arbejdede med rådgivning af regeringer. Fra 2017 til skrivende stund er Bjarne Corydon direktør og chefredaktør for erhvervsavisen Børsen.

Ikke medlem?
Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig arrangementet ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Ved tilmelding giver du samtykke til, at Finansforbundet må kontakte dig telefonisk, pr. mail eller via sociale medier (Meta, Google, YouTube og LinkedIn). Samtykket kan til en hver tid tilbagekaldes ved at sende en mail til afmeldsamtykke@finansforbundet.dk

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund