7. sep 2022, 17.00 - 17.45
2. september 2022
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben

Hvorfor er FinTechs en central del af vores forretning?
Rune Mai deler ud af relevante og inspirerende perspektiver på vigtigheden af FinTechs, for udviklingen i den finansielle sektor.

Udbytte

• Du får svar på, hvorfor FinTechs er en central del af forretningen hos MasterCard
  • Du får konkret indblik i Runes egne erfaringer fra branchen
  • Du får inspiration og relevante perspektiver til fortsat succes

Mere om indholdet
Hvorfor satser MasterCard på FinTechs? Og hvorfor bør danske pengeinstitutter følge trop?
For Rune Mai, Senior Vice President hos MasterCard, er det et spørgsmål om en bevidst investering i fremtiden. Med en solid baggrund inden for FinTech, sætter Rune Mai fokus på hvorfor FinTechs er en central af forretningen.
Vær med, når Rune Mai i samtale med Nicholas Meilstrup dykker ned i perspektiverne på investeringer, der fører til stærkere virksomheder.
Velkommen Til Bedre Finansielle Oplevelser – kom tættere på dine kunder med Senior Vice President for MasterCard, Rune Mai.

Om underviser
Rune Mai er tidligere CEO og Co-founder af Aiia – et open banking-system og nu Senior Vice President hos MasterCard. Nicholas Meilstrup er serieentreprenør og nuværende CEO i FinTech-virksomheden Crediwire, der arbejder for bedre finansielle oplevelser.

Anden info
Dit navn, e-mail, billede og video kan være synligt for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk med dit fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Rune Mai

Nicholas Meilstrup

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund