Bedre Finansielle Oplevelser - kom tættere på dine kunder med nationalbankdirektør Lars Rohde

29. nov 2022, 17.00 - 17.45
Afholdelsessted
Tilmeldingsfrist
25. november 2022
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
2 9

Gå ikke glip af dette webinar, hvor Nationalbanksdirektør Lars Rohde belyser flere spændende sider af grundlaget for en robust økonomi.

Udbytte

• Du får Lars Rohdes fokus på bankernes muligheder i digitaliseringen.
  • Du får indblik i, hvorfor samarbejde er et væsentligt perspektiv.
  • Du får holdninger og motivation til din hverdag.

Mere om indholdet
Under emnet, "Samarbejde og digitalisering er grundlaget for en robust økonomi", sætter Lars Rohde fokus på vigtigheden af samarbejdet mellem virksomhed, pengeinstitut og revisor. Stærkere virksomheder er fundamentet for vores samfund og et optimeret samarbejde er nøglen til fortsat succes. Med en nysgerrighed funderet i ‘hvad nu hvis’ kaster Lars lys over hvorfor samarbejde, nu og måske mere end tidligere, er nøglen til succes for vores samfund.
Velkommen Til Bedre Finansielle Oplevelser, Kom Tættere På Dine Kunder med Nationalbankdirektør Lars Rohde.

Om underviser
Lars Rohde er Direktør for Danmarks Nationalbank. Nicholas Meilstrup er serieentreprenør og nuværende CEO i FinTech virksomheden Crediwire, der arbejder for bedre finansielle oplevelser.

Anden info
Dit navn, e-mail, billede og video kan være synligt for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk med dit fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Lars Rohde

Nicholas Meilstrup

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund