Bedre Finansielle Oplevelser – kom tættere på dine kunder med Karen Frøsig

16. september 2022
Ikke-medlemmer, Alle medlemmer
Åben

Hvorfor skal banken tættere på kunderne?
Vær med på dette Lunch and Learn, når Sydbanks CEO Karen Frøsig kaster lys over, hvorfor det er vigtigt, at man som bank kommer tættere på sine kunder.

Udbytte

• Du får svar på hvorfor banken skal tættere på kunderne.
  • Du får konkret indblik i Karens egne erfaringer med forandring.
  • Du får inspiration og relevante perspektiver til fortsat succes.

Mere om indholdet
Karen Frøsig, Adm. Direktør i Sydbank, sætter spot på vigtigheden af, at man som bank tager et aktivt og bevidst valg om at komme tættere på ens kunder. Med udgangspunkt i egne erfaringer belyser Karen, hvorfor forandring og ikke mindst digital forandring kan skabe muligheder for en bank. Vær med, når Karen Frøsig i selskab med Nicholas Meilstrup sætter fokus på muligheder og forandringer, og hvorfor det fortsat kan være definerende for succes.
Velkommen Til Bedre Finansielle Oplevelser – kom tættere på dine kunder med Karen Frøsig.

Om underviser
Karen Frøsig er uddannet jurist og nuværende Adm. direktør i Sydbank.
Nicholas Meilstrup er serieentreprenør og nuværende CEO i FinTech-virksomheden Crediwire, der arbejder for bedre finansielle oplevelser.

Anden info
Dit navn, e-mail, billede og video kan være synligt for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk med dit fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Karen Frøsig

Nicholas Meilstrup

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund