Bedre Finansielle Oplevelser - Hvordan arbejder vi smartere for at skabe mere værdi?

5. okt 2022, 12.00 - 12.45
Afholdelsessted
Tilmeldingsfrist
30. september 2022
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
0 5

Vær med på dette Lunch and Learn, når Equity Partner og Head of Advisory hos KPMG, Mads Raahede, belyser mulighederne for et optimeret samarbejdet mellem revisorer, virksomhed og banker.

Udbytte

• Du får svar på, hvorfor et optimeret samarbejde kan skabe stærkere virksomheder ti fordel for samfundet.
  • Du får en konkret indblik i de enkelte rollers betydning i systemet.
  • Du får inspiration og relevante perspektiver til din hverdag.

Mere om indholdet
Hvordan arbejder vi smartere for at skabe mere værdi?
Under titlen; Det værdifulde system, sætter Mads Raahede, Equity Partner og Head of Advisory i KPMG, fokus på den digitale udvikling og de konkrete muligheder der ligger i at optimere samarbejdet mellem virksomheder og banker (og revisorer).
Vær med, når Mads Raahede, Equity Partner og Head of Advisory i KPMG, i samtale med Nicholas Meilstrup fokuserer på hvordan vi arbejder smartere og hvorfor banken har en nøglerolle.
Velkommen Til Bedre Finansielle Oplevelser – kom tættere på dine kunder med Equity Partner og Head of Advisory i KPMG Mads Raahede.

Om underviser
Mads Raahede er Equity Partner og Head of Advisory hos KPMG.
Nicholas Meilstrup er serieentreprenør og nuværende CEO i FinTech-virksomheden Crediwire, der arbejder for bedre finansielle oplevelser.

Anden info
Dit navn, e-mail, billede og video kan være synligt for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig dette arrangement, ved a sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk med dit fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Mads Raahede

Nicholas Meilstrup

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund