Vil du have fingeren på pulsen, når det gælder trends i (arbejds)livet?

10. jun. 2024, 0.00 - 0.00
On-demand forløb, Online
Afholdelsessted
Tilmeldingsfrist
3. juni 2024
250,00 kr.
Alle medlemmer
Åben
1 0

Så tilmeld dig dette fantastiske online-tilbud, som du kan tilgå når som helst det næste år. Brug det til din egen refleksion, til samtaler med dine kolleger eller medarbejdere, på workshops og meget mere.

Arbejdslivet stiller stadig større og mere komplekse krav samtidigt med, at vi har mere travlt end nogensinde før. Derfor er der akut brug for at få fælles, enkle og brugbare redskaber til hurtigt at kunne zoome ind på det vigtige, finde ud af hvad vi skal kunne for at mestre det, og hvad vi skal gøre for at udvikle nye produkter og løsninger.

Hvad får du viden om?

• Du får fremtidsforskernes bibliotek (Futurist Academy), hvor du finder en perlerække af videoer, der klæ'r dig på til at tænke og arbejde visionært og strategisk.
  • Akademiet opdaterer din hjerne - ligesom du gør med din computer. Og så bliver det tusind gange lettere at få vision, drift, nye egenskaber, fællesskab og fremtid til at passe sammen.
  • Konkret inspiration til hvordan du, på få minutter om ugen, kan du træne din hjernes forestillingsevne og visionskraft. I online-universet lærer du at se fremtiden og prøve nye egenskaber af, FØR du skal bruge dem.

Futurist Academy er din redskabskasse til at skabe den karriere, du længes efter, den hverdag du trives i og den fremtid du drømmer om.

Online-universet, som du tilmelder dig
I Futurist Academy får du adgang til viden på videoer i “kort form”, lige til at gå til og konsumere på få minutter. Derudover 3 typer kort, som hjælper dig i gang:

• Trendkort: Hvad byder fremtiden på? Her får du svarene på, hvad der kommer til at ske, og hvad der er vigtigt for os.
  • Egenskabskort: Hvad skal du kunne i den fremtid, du ser? Dette er teknikker, som du kan prøve af med det samme.
  • Opgavekort: Hvordan kommer du i gang. Her får du fremtiden ind i dagligdagen, så du kan øve dig på at gå fra abstrakt til konkret

Praktisk
Tilmeldingsfrist er 3. juni. Du får adgang til det spændende univers om trends fra den 10. juni og modtager inden da en mail direkte fra Finansforbundets samarbejdspartner Universal Futurist med besked om, hvordan du opretter en profil for at tilgå universet.

Dette univers er et online forløb, der givet et års medlemskab.

Om underviser
Anne Skare Nielsen og Henrik Good Hovgaard er 2 af verdens bedste fremtidsforskere. I Universal Futurist hjælper og træner de folk over hele verden til i fællesskab at forudse fremtiden, kortlægge de nye spilleregler og “flytte ind” i fremtiden. De holder ca. 100-150 foredrag og workshops om året og har en utrolig bred berøringsflade som du med et medlemskab i Futurist Academy kan få stor fornøjelse af.

Betaling
Du vil modtage en faktura på deltagergebyret ca. 30 dage før afholdelse. Ønsker du denne faktura udstedt til din arbejdsgiver, bedes du sende en mail til Center for læring og udvikling. Har du forsøgt at betale ved tilmelding, og denne betaling ikke er gået igennem, så er du alligevel tilmeldt arrangementet, og vil modtage en faktura på beløbet.

Afbud
Du kan gratis melde afbud op til 30 dage før start. Melder du dig til eller melder du afbud senere, refunderer vi ikke dit deltagergebyr.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at dit navn, e-mail og evt. billede og video kan være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, e-mail, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet.

Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Anne Skare Nielsen
Henrik Good Hovgaard

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund