Netværk med fokus på finansielle produkter og markeder

Søger du et fagligt fællesskab med fagfæller, som kender til dine udfordringer og muligheder? Bliv en del af Finansforbundets netværksgruppe for finansfolk, som arbejder med gældspleje, finansielle produkter og få sparring, inspiration og ny viden.

Arbejder du med finansielle produkter, gældspleje og det finansielle marked generelt, kan du blive medlem af et nyt netværk hos Finansforbundet.

Mange profiler indenfor dette fagområde oplever at sidde alene i hverdagen og mangle sparringspartnere.

Til netværksmøderne vil du mødes med fagfæller, hvor I vil dele udfordringer, muligheder og give sparring.

Netværkets fagområde dækker over rådgivning omkring finansielle produkter, udarbejdelse og brug af finansieringsanalyse, optimering af gældsposter og struktur, formidling af makroøkonomiske budskaber (primært omkring rentemarkedet).

Din hverdag – dine udfordringer

Netværksgruppen er opstartet af et medlem af forbundet, og det er vigtigt, at netværksgruppen beskæftiger sig med det, som medlemmerne er optaget af.

Det betyder, at du som medlem skal være indstillet på at byde med sparring og dele dine erfaringer med de andre netværksmedlemmer. Til gengæld har du også mulighed for at indvie dine med-netværksmedlemmer i dine daglige udfordringer og få input til løsninger. Vi lægger også altid op til, at medlemmerne byder ind med ideer til emner, oplægsholdere eller cases, som kunne være interessant at kigge nærmere på.

Målgruppen for netværket

Målgruppen for netværksgruppen er profiler, som fx arbejder med

• Gældspleje Rådgivning
  • Handel med finansielle renteprodukter
  • Generel rådgivning omkring risici hos virksomheder
  • Makro analyse (herunder rentemarkedet)

Du kan side hos pengeinstitut, realkredit eller hos en selvstændig rådgivnings- eller analysevirksomheder.

Skal du være med?

Vi er ved at starte netværksgruppen. Det første, vi gør, er at afholde et infomøde.

Til infomødet vil vi lære hinanden bedre at kende samt drøfte, hvilke emner der kunne være interessant at beskæftige sig med i netværksgruppen.

Det er helt gratis og uforpligtende at deltage i infomødet.

Er du interesseret i at deltage i infomødet, skriv en mail til netvaerk@finansforbundet.dk så holder vi dig ajour. Skriv gerne "Finansielle produkter" i emnefeltet.

Få en introduktion til netværket

Hør Carsten Aagaard fortælle om sin motivation for at danne et netværk med fokus på det finansielle markedet og dets produkter. Formålet er at samle folk med forskellige baggrunde og arbejdspladser og inspirere hinanden.

Kontakt Netværksteamet på

32 66 13 68

Er du nysgerrig på denne eller en anden af vores netværksgrupper, kontakt Netværksteamet på netvaerk@finansforbundet.dk eller ring til os.