Gør international karriere i EU

Hvor finder jeg ledige EU-stillinger? Hvilke adgangskrav er der til jobbene, og hvilke EU-job kræver en finansiel baggrund? Det er nogle af de spørgsmål, Søren Sebastian Toft, ambassaderåd ved Danmarks faste EU-repræsentation i Bruxelles, kan give dig svar på i et webinar om at gøre international karriere.

10. nov. 2020

Drømmer du om en karriere i EU, er Finansforbundets nye webinar om at gøre international karriere måske noget for dig? Foredraget bliver afholdt af ambassaderåd i Danmarks faste EU-repræsentation, Søren Sebastian Toft, som bor i Bruxelles og arbejder for at fremme danskeres jobmuligheder i EU.

Han fortæller, hvilke forskellige jobtyper, EU- institutionerne indeholder, herunder også hvilke job du særligt kandiderer til med en finansiel baggrund. Du får viden om de potentielle arbejdsgivere, og hvilke adgangskrav der er til jobbene. Du får også tips til, hvor du finder de ledige EU-stillinger, og hvad du helt konkret skal gøre for at komme i betragtning til et job i EU.

Foredraget bliver afholdt som et webinar og bliver afviklet fra Søren Sebastian Tofts kontor i Bruxelles.  Der er mulighed for at stille spørgsmål undervejs. Webinaret er gratis og finder sted tirsdag den 8. december fra kl. 16 -17.00. Tilmeldingsfristen er søndag den 6. december. Du kan tilmelde dig kurset her.