Se højdepunkter fra Folkemødet

Finansforbundets næstformand Michael Budolfsen er meget tilfreds med forbundets deltagelse i Folkemødet på Bornholm, der bød på mange interessante debatter i Finansteltet, som FA, Finans Danmark og Finansforbundet i fællesskab stod bag.

17. jun. 2019
1 min

​Folkemødet er som bekendt vel overstået efter nogle rigtig gode dage i Finansteltet. Fik du ikke set med på vores facebookside undervejs, kan du finde debatter og et par interviews med Finansforbundets formandskab på Jyske Bank Tv's hjemmeside her.

'Vi har haft nogle meget interessante og hæsblæsende dage på Bornholm, hvor vi har diskuteret enormt mange interessante temaer, der har betydning for vores medlemmer og hvor vi har kunne tale medlemmernes sag. Det har betydet debatter om f.eks. flexicurity på fremtidens arbejdsmarked, ensomhed på arbejdspladserne, dataetik, iværksætteri og den finansielle sektors grundlæggende samfundskontrakt. Det giver både kontakt direkte til de deltagere, der er på folkemødet, og mulighed for at levere nogle budskaber, men vi kommer også hjem med rigtig mange, vigtige kontakter til vores videre politiske arbejde, som vi nu går videre med', siger Michael Budolfsen, næstformand i Finansforbundet

Se mere fra Finansforbundets folkemødedeltagelse på Facebook.com/finansforbundet eller her.