Kom til valgdebat i Finansforbundet

Mandag den 20. maj debatterer Rasmus Jarlov (K) og Benny Engelbrecht (S) blandt andet nedslidning, jobskabelse og regulering af finanssektoren ved et vælgermøde i Finansforbundet i København. Alle finansansatte er velkomne.

13. maj 2019
1 min

​Nu får du mulighed for at debattere med blandt andre fungerende erhvervsminister Rasmus Jarlov og Socialdemokratiets finansordfører Benny Engelbrecht, som på mandag den 20. maj deltager i det vælgermøde, Finansforbundet og Finanssektorens Arbejdsgiverforening inviterer til.

"Jeg håber, at mange medlemmer af Finansforbundet vil benytte lejligheden til at deltage i vælgermødet og høre hvilke visioner politikerne har for den finansielle sektor, hvordan der skabes flere job og politikernes holdninger til, hvordan vi skaber et holdbart arbejdsliv uden fysisk og mental nedslidning", siger Finansforbundets næstformand Michael Budolfsen.

Arrangementet finder sted i Finansforbundets lokaler på Applebys Plads 5 i København fra kl. 17 – 18.15, og tv-værten Ole Krohn sørger for at styre debatten.

Politikerne vil ikke kun debattere finanssektor men også mere bredt erhvervspolitik. Hvordan styrkes iværksætterområdet, og hvad har partierne tænkt sig at gøre for at øge beskæftigelsen? Det tredje vigtige emne for valgmødet er tidligere pension til nedslidte, som måske også kan føre til en debat om, hvordan vi indretter arbejdslivet, så vi kan forebygge, at nogle bliver fysisk og psykisk nedslidte, inden de når pensionsalderen.

Vælgermødet er gratis at deltage i, og du kan tilmelde dig her.