Hjælp en ny studerende ind i Finansforbundet

Igen i år er Finansforbundet et af elementerne i flere intro-arrangementer på CBS samt på CPH Business og IT-Universitetet.

13. aug. 2017

Sidste år fik vi god respons fra mange studerende for at være dem, der tilbød et fagligt oplæg, der ikke handlede om fagforening, men om blockchain, bitcoin og karriere i finanssektoren, og målrettet det enkelte studie.

Det gør vi naturligvis igen, så fortæl din lillesøster, fætter eller kæreste, som starter på CBS, CPH Business eller ITU, hvor de kan møde os og få et kort indblik i finans og en velkomstgave, når de melder sig ind.

På CBS fordeler vi os på ntro'er på fire linjer og faglige arrangementer hos to af de studieforeninger, vi har knyttet til os i løbet af året.

Læser du på CBS, og er du medlem af FINA, så kan du den 19. august møde Finansforbundet og høre et oplæg om blockchain!

Er du medlem af CEFA, så kan du den 1. september møde Finansforbundet til CEFA Day om "The Future of Human Work". Kig også efter vores pavilloner på græsset bag Nexus.

På CPH Business tager vi imod 500 nye studerende den 29 august og 5. september. Den 18. september kan du finde os til fagforeningsdagen på ITU.

Håber vi ses!

Her kan du mødes os i introperioden på CBS

24. august på HA. Mat. D. 24/8

25. august på International Business