Godt at mødes til ’rigtig’ generalforsamling igen

Efter to år med virtuelle generalforsamlinger var det dejligt at kunne ses igen til en levende en af slagsen i Finansforbundet Kreds Øst.
Fredag 1. april var cirka 200 deltagere samlet på Radisson Blu Scandinavia i København.

14. jun. 2022

Foto: Nana Reimers

Blandt dem var fire kolleger fra Mastercard Payment Services Denmark A/S (forrest på billedet set fra venstre): Finn Kiilerich-Jensen, som nu er pensionist, Carsten Dysted, Betina Rasmussen, Annlou Rasmussen og Astrid Tind fra Nets Denmark A/S.

”Det virkede, som om folk hyggede sig og fik en god aften med underholdning, mad og dans”, siger Pia Beck Stæhr, som blev genvalgt som kredsformand.

Generalforsamlingen var indrammet af latter og benovelse: Først fortalte skuespiller og komponist Martin Brygmann, hvordan han mere eller mindre tilfældigt er kommet til at leve af sine hobbies. Senere forbløffede den psykologiske entertainer Mikkel Karlsen med sit show, hvor han gennemskuer tanker og handlinger hos en stribe frivillige deltagere.

Dagsordenen bød blandt andet på seks genvalg og to nye ansigter i bestyrelsen. Der blev talt om fællesskab, fleksibilitet og FH-medlemskab. Fra talerstolen lød der også en opfordring til at takke en tillidsrepræsentant i april – den gælder hele året, hvis man ikke lige nåede det...

Læs hele reportagen fra generalforsamlingen her:

Generalforsamling med fokus på fællesskab og trivsel (finansforbundet.dk)