Genvalg af Pia Beck Stæhr som kredsformand

På Finansforbundet Kreds Øst generalforsamling fredag den 12. april 2024 var der genvalg til Pia Beck Stæhr som kredsformand.
På kredsens konstituerende møde den 15. og 16. april blev Per Løvgren valgt som ny næstformand.

17. apr. 2024

På Finansforbundet Kreds Øst generalforsamling fredag den 12. april 2024 var der genvalg til Pia Beck Stæhr som Kredsformand.

Ligeledes blev følgende kredsbestyrelsesmedlemmer genvalgt:

Niels Ellegaard, Sparekassen Sjælland-Fyn
Per Løvgren, SDC
Kim Frederiksen, IBM
Kenneth Samuelsen, Føroya Banki

Kredsbestyrelsen holdte konstituerende møde den 15.-16. april 2024 og der var udskiftning på næstformandsposten, hvor Per Løvgren blev valgt som ny næstformand og derved også valgt til Finansforbundet’s hovedbestyrelse.

Niels Ellegaard, tidligere næstformand i Finansforbundet Kreds Øst er fortsat kredsbestyrelsesmedlem og vil derfor stadig være en del af Finansforbundet Kreds Øst bestyrelse.

Kredsen takker for deltagelse af medlemmer og kredskollegaer fra andre kredse i Finansforbundet.

På Finansforbundet Kreds Øst vegne
Pia Beck Stæhr