Tjek dine medlemsfordele i denne Unboxing-video

Som en del af bankens 2023-strategi Better Bank har en række frontpersoner medvirket i videoer, der på anderledes vis beskriver forskellige områder af koncernen. Den vogn er Finansforbundet i Danske Bank og formand Kirsten Ebbe Brich hoppet med på.

8. mar. 2022

Kontante medlemsfordele, juridisk sparring og rådgivning, gratis kompetenceudvikling samt en overenskomst, vi ynder at kalde verdens bedste.

Dine fordele som medlem af Finansforbundet og ansat i Danske Bank giver dig et væld af muligheder for at spare penge i din privatøkonomi, efteruddanne dig gennem kurser målrettet den finansielle sektor samt få gode råd og tip til dit næste karrieretræk.

Unboxing-video med Kirsten Ebbe Brich

Se formand for Finansforbundet i Danske Bank, Kirsten Ebbe Brich, på slap line, når hun fortæller om dine medlemsfordele som ansat i Danske Bank. Spoiler: Du møder både løver og guirlander undervejs.