Webinar - Kender du dine rettigheder - også for ikke-medlemmer

Kun for
Finansforbundet i Nordea medlemmer
Åben

Kender du dine rettigheder?

Er du nysgerrig efter at høre mere om reglerne ved fx sygdom, merarbejde, hvis man får en advarsel eller en opsigelse?

Finansforbundet i Nordea invitere til et webinar, hvor to sagsbehandlere fortæller om de vilkår vi har i overenskomsten, ferieloven og hvilke netværk, I som medarbejdere kan trække på.

Husk at reservere tiden i din kalender. Vi sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt som din foretrukne mailkonto i Finansforbundets medlemssystem. Hvis du har registreret din private mail som din foretrukne mailadresse, så husk at videresende linket til din Nordea-konto.

Ikke medlem? Intet problem!

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til heidi.winther@nordea.dk med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig for at fortælle om dine fordele og muligheder som medlem af Finansforbundet.

”Under team mødet/webinaret vil dit navn, e-mail og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, e-mail, stilling og virksomhed vil desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til kredse-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet”.

Kontakt sekretariatsmedarbejder

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund