WEBINAR - FÅ L’ET TIL AT FYLDE MERE I DIN PLD – OGSÅ FOR IKKE-MEDLEMMER

Finansforbundet i Nordea medlemmer
Åben
1 3

Vil du gerne være godt forberedt til din næste PLD – især, når det gælder L’et*? Så deltag på dette webinar, hvor vi

• Giver dig en guidet rundtur i de mange gratis muligheder for kompetenceudvikling, du har som Nordea-medarbejder og medlem af Finansforbundet
  • Fortæller om, hvad Nordeas og Finansforbundet i Nordeas politik er på kompetenceområdet
  • Giver tips og tricks til, hvordan du forbereder dig bedst muligt, så L’et kommer på dagsordenen, næste gang du har PLD
  • Lægger op til debat mellem dig og de andre deltagere – med gode råd til, hvordan I får kompetenceudvikling til at fylde mere i dagligdagen

*: PLD står for Performance- and Learning Dialogue … og webinaret sætter fokus på learning-delen.

Ikke medlem? Intet problem!

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til heidi.winther@nordea.dk med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig for at fortælle om dine fordele og muligheder som medlem af Finansforbundet.

”Under team mødet/webinaret vil dit navn, e-mail og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, e-mail, stilling og virksomhed vil desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til kredse-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet”.

Husk at reservere tiden i din kalender. Vi sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt som din foretrukne mailkonto i Finansforbundets medlemssystem. Hvis du har registeret din private mail som din foretrukne mailadresse, så husk at videresende linket til din Nordea-konto.

Kontakt sekretariatsmedarbejder

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund