VID - Sådan forstår du din virksomhed og øger din indflydelse

21. mar 2022 - 22. mar 2022
Kursusforløb
Afholdelsessted
Radisson Blu, Scandinavia
Amager Boulevard 70
tilmeldingsfrist
1. marts 2022
Tillidsrepræsentanter
Åben

Sådan forstår du virksomheden og øger din indflydelse

Jo bedre du er i stand til at forstå din virksomhed, jo større indflydelse og mulighed for påvirkning har du som tillidsrepræsentant.

På modulet bliver du klogere på din organisations beslutningsprocesserne, så du mere bevidst kan gøre din indflydelse gældende samt være en endnu mere relevant sparringspartner for din leder.

Vi ser på de formelle strukturer i virksomheden, og hvordan de forskellige ledelseslag påvirker beslutninger.

Første dag på modulet fokuserer på den formelle organisation, og sammenhæng mellem de forskellige ledelsesniveauer. Vi arbejder med dilemmaer, som du kan spejle dig i fra din hverdag som TR, og du vil blive mere bevidst om virksomhedens ledelseslag og beslutningsrum.

Anden dag, kobler vi gårsdagens arbejde til din egen virkelighed, når du skal arbejde med din egen case eller dilemma. Du vil få en konkret udviklingsmodul, der kan hjælpe dig med at nedbryde din case eller dilemma, så du hurtigt kan finde de værktøjer, der gør at du før større indflydelse i din hverdag. Til glæde for dine medlemmer.

Dit udbytte:

• Du får begreber til at forstå din virksomheds veje for dialog, og hvad det betyder for dig som tillidsrepræsentant
  • Du får værktøjer til at forstå din virksomhed og øge din indflydelse
  • Du opnår forståelse af, hvor og hvordan organisationen træffer beslutninger
  • Du styrker din erkendelse af, hvad du kan gøre noget ved, og hvad der er et vilkår

Kontakt proceskonsulent og administrator

Camilla Striib Wollny-Jensen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund