Undslip AI afgrunden

It-ansatte
Åben
1 6

Dette arrangement sætter fokus på AI og vigtigheden af at bygge broer mellem teknologi og samfund for at sikre holdbare løsninger. Konkret dækker webinaret emner som MLOps, og hvordan man kommer fra Notebook til produktion.

Du får indblik i

• AI-chasm
  • MLOps
  • Iterationer mellem teknologi og samfund
  • Konkrete cases

Vi tager udgangspunkt i konkrete eksempler for at komme tættere på, hvordan vi kan designe og bygge AI løsninger, som skaber værdi. Herunder er fokus på iterationen mellem teknologi og den opgave, som denne skal hjælpe med at løse. Konkret ser vi på:

• hvad er AI og ML
  • MLOps
  • kundeperspektivet
  • konkrete eksempler på AI løsning: Fra Notebook til produktion

Bemærk, at arrangementet afholdes som Hybrid, det vil sige du både har mulighed for at deltage online eller onsite hos Dansk It i Vermundsgade 38C, 2100 København Ø. Marker venligst, hvordan du ønsker at deltage ved tilmelding.

Program
Arrangementet starter med en kort introduktion og derefter vil oplægsholderne præsentere og gennemgå konkrete cases. Der kan stilles spørgsmål undervejs.

Praktisk information
Sted: Hybrid: Onsite København + Online
Dato: 16. september 2021
Varighed: 1 time
Format: Hybrid: Onsite København + Online
Tidspunkt: 14-15

Tilmelding dig via Danske IT: her

Bemærk at du skal logge ind med Dansk It brugerlogin for at tilmelde dig webinaret. Oplever du problemer med dette så kontakt gerne Dansk It på MeetInspire@dit.dk

Dette arrangement udbydes i samarbejde med DANSK IT, Danmarks største uafhængige forening for it-professionelle og it-brugere.

Anden info

Under webinaret vil dit navn, email og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund