TR Temadag - København

Åben

TR-temadag 2021

Nye muligheder for arbejdsrelationer

På årets TR-temadag tager vi fat på de nye arbejdsrelationer, der er opstået inden for de sidst år, da vi kan se, at behovet for nye samarbejdsrelationer banker på vores dør til arbejdslivet i fremtiden.

Udviklingen har peget den retning i flere år og Coronatiden har kun sat ekstra skub i udviklingen.

TR-temadagen tager fat på temaet og vi har fokus på, hvordan vi skaber muligheder for fællesskaber og udviklingsrum, så der skabes både sociale-, faglige og opgaveorienterede fællesskaber. Vi vil blandt andet komme ind på emner som;

• Fleksibilitet
  • Rummelighed
  • Tillidsbaseret
  • Fællesskab
  • kreativitet

I løbet af Temadagen vil vi spore os ind på gode svar på eksempelvis ”Hvordan skabes der ejerskab for fællesskabet”, ”Hvordan faciliteres en følelse af, at det er værdigt og meningsfuldt at have tid til kollegaer” og ”Hvordan er jeg TR uden den tætte daglige kontakt”

På temadagen starter vi med en dialog med Finansforbundets formand Kent Petersen. Dialogen vil tage udgangspunkt i ovenstående og du vil som deltage få mulighed for at drøfte den udvikling, vi kigger ind i med Kent og de øvrige deltagere.

Efter dialogen med vores formand får vi besøg af Gitte Andersen. Gitte har gennem årene arbejdet med arbejdslivet på kontoret med et stort fokus på strategi og innovation, forandringsledelse og strategisk procesledelse i forhold til rummet som et strategisk værktøj i transformationsprocesser. På grund af Gittes arkitektoniske baggrund kommer disse færdigheder også til udtryk i forhold til implementering og design af en række rum for arbejde og læring, både i eksisterende og nye faciliteter. På dagen vil hun komme med sit bud på de nye trends, som presser sig på i forhold til de rammer og vilkår der gives for arbejdsfællesskabet med brug af den ”nye” normale værktøjskasse.

Efter frokost vil du komme til at arbejde mere i dybden med de kollegiale fællesskaber sammen med de andre deltagende TR’er. Vi skal have gode drøftelser med erfaringsudveksling og du vil gå fra temadagen med gode ideer og input til, hvordan du som TR kan forholde dig til og påvirke de nye arbejdsrelationer på din arbejdsplads.

Vi glæder os til at se dig.

Kontakt proceskonsulent og administrator

Camilla Striib Wollny-Jensen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund