Tør du tage springet til at blive iværksætter? Eller investor i en Start-Up

18. nov 2022, 10.00 - 17.00
1-dags kursus
Afholdelsessted
AI Innovation House
Innovations Allé 3
7100 Vejle
Tilmeldingsfrist
17. oktober 2022
500,00 kr.
It-ansatte
Åben
1 8

Det behøver du ikke, men vi kan hjælpe dig, hvis du har en idé der spirer eller måske drømmer om at investere i en startup. Kort sagt, vi kan hjælpe dig på rejsen, og gøre dig tryg i dit (måske) næste skridt i din karriere.

Lær

• hvordan du samarbejder med investorer og udvikler virksomheder?
  • hvordan du udvikler et stærkt iværksætterteam?
  • hvordan du opbygger dit netværk? i start-up, investor miljøet

Mere om indholdet
De seneste år har vi set rekord mange clicks på vores hjemmeside omkring drømmen om at være selvstændig. Derfor kan du nu teame op med en af DTU´s førende eksperter inden for start-up miljøet, Anne Horseager, som med succes har hjulpet mange, der ligesom dig, drømmer om at udskifte 8-16 jobbet med at blive selvstændig.

Bliv klogere på, hvad det vil sige at være founder, co-founder, rådgiver, investor eller board member - enten ved siden af dit job eller som fuldtidsentreprenør.

Du får mulighed for i løbet af kursus dagen at snuse til iværksættermiljøet i nogle af Danmarks mest innovative rammer DTU Skylab og Dandy Innovation Park.

Hightlights fra programmet
På dette kursus får du indsigt i, hvad det vil sige at være iværksætter og arbejde sammen med iværksættere - inden du springer ud i et nyt kapitel i dit arbejdsliv. Du får inspiration til at eksperimentere med dine idéer og blive klar til at gøre dem til virkelighed.

Du vil få inspiration fra rollemodeller og eksperter fra DTU’s økosystem og vil udvide dit netværk gennem samarbejde med andre ildsjæle på holdet.

Underviser
Anne Horseager har erfaring fra bestyrelsesposter, som leder, rådgivning og vejledning af virksomheder, og hun er Senior Manager med 20 års erfaring i at lede innovation og kommerciel udvikling.

Annes erfaring med iværksætteri omfatter start-ups, scale-ups og store virksomheder med fokus på digitalisering, innovation og læring.

Før hun kom til DTU, arbejdede Anne på Copenhagen Business School som Head of Business Relations og før det fra FMCG og rådgivning.

Anne har en Master i Læring og Forandringsledelse fra Aalborg Universitet, en DP i IT fra Aarhus Universitet, en
B.Ed. og lederuddannelse fra Copenhagen Business School og Henley Business School.

Betaling
Fakturaen vil blive tilsendt, når ovenstående afmeldingsfrist er udløbet. Ønsker du denne udstedt til din arbejdsgiver, bedes du informere os om dette ved enten tilmelding eller ved at sende en mail til nedenstående mailadresse.

Har du forsøgt at betale ved tilmelding, og mislykkedes dette, så er du fortsat tilmeldt og vil i stedet få tilsendt en faktura, som beskrevet ovenfor.

Afbud
Du kan gratis melde afbud til og med afmeldingsfristen ovenfor. Herefter refunderes deltagergebyret ikke, og en eventuel faktura vil være til forfald.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement kan blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund