Tips, tricks og hjernehacks ..... VIRTUELT medlemsmøde med Erik Løgstrup og Finansforbundet NYKREDS

4. nov 2021, 16.30 - 18.00
Afholdelsessted
Holdes virtuelt
Ved egen device
tilmeldingsfrist
2. november 2021
Kun for
Finansforbundet NYKREDS medlemmer
Åben

Hvor godt kender du egentlig dig selv?

Ved du hvorfor du reagerer på din omverden, herunder forandringer, som du gør?

Og kan negative tanker i virkeligheden være positivt?

Det – og meget mere – kommer vi omkring, når Erik Løgstrup indtager scenen, og på sin sædvanlige livlige og humoristiske måde kommer omkring hvordan væsentlige dele af vores hjerne – også i 2021 - stadig opfører sig som dengang vi levede på savannen i Afrika – og tror at livet kun handler om overlevelse til i morgen.

Du får også en forklaring på, hvorfor vi er ”professionelt paranoide” og lidt om vigtigheden af, faktisk at ”tage sorgerne på forskud”, så vi har det nemmere med kommende forandringer.

Om Erik Løgstrup

Erik Løgstrup har i 15 år arbejdet med systemudvikling og ledelse i en række IT-virksomheder, og har i den periode fået en dyb forståelse for samspillet (og nogle gange det modsatte) mellem de teknologiske, forretningsmæssige og menneskelige systemer. Efter mange års arbejde i IT-branchen med bl.a. 10 år i finanssektoren, har Erik gennem de seneste 22 år kombineret denne viden med dybe indsigter i psykologi og neurologi, både set fra virksomhedens og medarbejdernes perspektiv. Eriks spillestil er at skabe indsigter med dybde og praktisk anvendelighed, krydret med humor og lune, så det man lærer undervejs, kan gøre en reel forskel i ens praktiske hverdag.

Streames til din PC via Teams LiveEvents.

Husk at reservere tiden i din kalender. Vi sender linket dagen før til den mailadresse du har tilmeldt dig fra.

Mødet starter kl. 16.30, hvor Finansforbundet NYKREDS orienterer. Erik går på kl. 17.00 og vi forventer at slutte omkring kl. 18.00.

Vi glæder os til at møde dig.

Ikke medlem af Finansforbundet NYKREDS – Intet problem!

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig mødet, ved at sende en mail til nykreds-mail@nykredit.dk - skriv ”Erik Løgstrup – VIRTUELT” i emnelinjen og oplys dit fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads.

Efter mødet kontakter Finansforbundet dig for at fortælle om dine fordele og muligheder som medlem af Finansforbundet.

Anden info

Vi gør opmærksom på, at dit navn- og mailoplysninger kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Deltagere på dette virtuelle møde vil kunne se navnene på de andre deltagere.

Kontakt sekretær, Finansforbundet NYKREDS

Bente Plambeck Geertsen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund