TEST MICAHEL

1,05 kr.
Åben
0 9

Automatisering af arbejdet fylder mere og mere - med løfter om, at det vil effektivisere og reducere rutinearbejde. Automatiseret sagsbehandling, chatbots og andre teknologiske innovationer ændrer arbejdet og det ændrer vores opfattelse af os selv som medarbejdere.

Reflektioner over automatiseringens konsekvenser ift.

• Sektoren
  • De ansattes kompetencer
  • Arbejdsformer
  • Trivsel og arbejdsmiljø

Hvad sker der, når

• Faglige skøn erstattes af algoritmiske afgørelser?
  • Ledelse skal være datadrevet?
  • Mennesker skal rydde op efter eller kompensere for det, teknologien ikke kan?
  • Der opstår usynligt arbejde i forbindelse med implementering af teknologi?

Dette morgenmøde bliver livestreamet, så du kan se med, hvis du ikke kan komme – eller blot hellere vil have inspirationen hjemmefra inden du møder på arbejdet.

Hvis du møder fysisk op, vil der være morgenmad fra kl. 7.30.

Vigtigt vedr. platformen Zoom

Vær opmærksom på, at ikke alle arbejdspladser understøtter Zoom. Hvis du ikke kan tilgå Zoom på din arbejdscomputer, kan du bruge en privat computer, tablet eller smartphone.

Finansforbundet sender zoom-linket til den mailadresse, som du har valgt at vi skal kontakte dig på. Der er arbejdspladser, som har valgt at omdirigere mails, som indeholder et zoom-link, og du vil i de tilfælde ikke modtage mailen. Det kan løses ved, at vi sender Zoom-linket til din private mailadresse.

Underviser:

Ursula Plesner, Lektor, Ph.d. CBS

Institut for Organisation, Centre for Public Organization, Value and Innovation (POVI)

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt digital IT-Projektleder

Michael Juel Mortensen