Tekstanalyse med AI – hvordan kan det anvendes i din organisation?

16. mar 2021, 9.00 - 10.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
15. marts 2021
It-ansatte
Åben
1 6

Hvordan kan vi anvende AI teknologi til at analysere og fortolke tekstbaseret information, og hvordan kan vi omsætte det til forbedrede procesforløb i virksomheden og med kunderne/borgerne?

Dit udbytte:

• AI modeller til tekstanalyse
  • AI og beslutningsstøtte
  • Indblik i muligheder og teknologier som kan give grundlaget for valg af den rigtige løsning

I takt med at en større og større andel af verdens tilgængelige data findes i ustruktureret format, for eksempel i form af tekstdokumenter, er det blevet muligt at træne nogle meget præcise AI modeller til tekstanalyse. Teknologien kan anvendes i mange forskellige sammenhænge – lige fra kategoriseringen af ordremails, over automatisering af kundeservice til gennemlæsning af tusindvis af siders sagsakter.

Anvendt på den rette måde kan teknologien bidrage med beslutningsstøtte til vanskelige sagsforløb, og bruges til at automatisere virksomhedens processer i en hidtil uset grad. I webinaret gennemgår vi hvad der kendetegner de forskellige muligheder, og hvordan du identificerer, hvilke valg du bør tage i netop din konkrete situation.

Der vil være indlagt ekstra tid til dialog om løsninger, så forbered endelig et par spørgsmål.

Program:
Oplægsholder præsenterer og der kan stilles spørgsmål undervejs via chat.

Underviser:
Mads Krogh Munch Nielsen, Partner, Carve Consulting

Hjælper virksomheder med at implementere AI løsninger til procesautomatisering og få det til at fungere optimalt i spændet mellem mennesker, processer og teknologi.

20 års erfaring med implementering af avancerede analysemodeller i drift, fordelt på 12 års baggrund med implementering af prædiktive modeller i SKAT, og efterfølgende 7 år fra SAS Institute som North EMEA ansvarlig for Anti Fraud modeller.

Praktisk info:
Sted: Online (Zoom platform)
Dato: 16. marts 2021
Varighed: 1 time
Format: Webinar
Tidspunkt: 09.00

Tilmelding via Dansk IT: her

Medlem af Finansforbundet men ikke af Dansk IT

Meld dig gratis ind i Dansk IT via Finansforbundet (normal pris 1.585 kr.)

Læs her hvordan du aktiverer dit dobbeltmedlemskab hos Dansk IT: Klik her

Når du har aktiveret dit dobbeltmedlemskab, skal du sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk og husk at skrive dit medlemsnummer, arrangementets navn og dato. Så sørger vi for, at du bliver tilmeldt webinaret.

Dette arrangement udbydes i samarbejde med DANSK IT, Danmarks største uafhængige forening for it-professionelle og it-brugere.

Kontakt kursusadministrator