Tænk! Hvis du kunne udvikle dit lederskab under åben himmel

22. mar 2023, 9.00 - 15.00
Kursusforløb
Afholdelsessted
I naturen
Tilmeldingsfrist
15. marts 2023
1.350,00 kr.
Ledere
Åben
2 2

Forskning peger på, at naturen har en positiv effekt på vores mentale sundhed - både i selskab med os selv og andre. Derfor kan du nu få det bedste fra to verdener - inspiration fra naturen samtidig med at du styrker dit lederskab.

Erik Harr har videreudviklet hans succesfulde lederkoncept til gavn for mandlige ledere i Finansforbundet, dét har han fordi vi, i Finansforbundet, ønsker at vores mandlige ledermedlemmer får lov at mærke, det særlige i, hvad mænd kan drøfte, udrette og tale om sammen, samt hvad naturen i den henseende kan bidrage med.

Gå foråret i møde med Erik Harr og de andre ledere og få plads til dine tanker og mulighed for dialog med ligesindede om de mange udfordringer, du møder som leder.

I Finansforbundet tror vi på at mænd og kvinder også samtaler godt hver for sig, for så at bringe det allerbedste med ind i fællesskabet.

Se mere om vores Kvindecirkler med ledelsescoach Loa Gottlieb

Udbytte

• Refleksion over egen lederpraksis
  • Fortroligt samtalerum om de svære ting
  • Gode råd til konkrete lederudfordringer
  • Styrket retning for dit videre lederskab

Mere om indhold
Lederudvikling under åben himmel er et kursusforløb, der henvender sig til dig som mandlig leder i Finansforbundet, du er enten ny eller erfaren leder. Vi lægger kurset udendørs, så du kan opleve, hvordan vi kan blive inspireret af naturen. Hvorfor vandring giver mening, når vi skal tænke os om. Og hvorfor naturen tilbyder den perfekte ramme, når vi skal tale med hinanden.

Vi har fokus på de gode samtaler - i vores tilfælde om ledelse. Og ikke mindst har vi valgt Erik Harr, fordi han er en erfaren kursusleder, der sørger for et dynamisk forløb, så det tager afsæt i de temaer, du og de andre fastlægger fra første færd og i løbet af kurset. Bliv klogere på dig selv, få inspiration af andre og vær med til at udvikle løsninger i fællesskab.

• Uge 12 Heldagsprogram i Tisvilde Hegn den 22. marts fra kl. 9-15.
  • Uge 16 Heldagsprogram i Rude Skov den 17. april fra kl. 9-15.
  • Uge 20 Heldagsprogram i Hareskoven den 17. maj fra kl. 9-15.
  • Uge 23 Seminar med overnatning på Møn den 8.-9. juni fra kl. 12 på førstedagen til kl. 12 på andendagen.

Kursusleder
Erik Harr ejer lederprogrammet Din Camino, der har arbejdet med over 500 ledere siden 2017. Kåret som Årets Leder i 2019 af lederforeningen i Dansk Journalistforbund. Erik har godt 20 års erfaring som top- og mellemleder og er til daglig direktør i en interesseorganisation. Forfatter til fagbogen Skoven Som Samtalerum - om leder- og gruppeudvikling mens vi vandrer (www.skovensomsamtalerum.dk). Uddannet cand.mag. og har en diplomuddannelse i ledelse.

Erik Harr

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund