SU-b uddannelsen - Modul 1

Alle SUBer i Finansforbundet
Åben
1 3

Finansforbundets SU-b-uddannelse er specielt udviklet til at understøtte dit arbejde som medarbejdervalgt i samarbejdsudvalget i finansvirksomheder.

På uddannelsen får du en øget indsigt i, hvad rollen indebærer og hvilket ansvar, der følger med. Derudover arbejder vi med emner som kommunikation, mødeledelse, kultur, forretningsforståelse- og strategi, relationsdannelse, lobbyisme, konflikter og håndtering af følelser i samtaler.

Målet er, at du kan indgå i samarbejdsudvalget på en måde, der fordrer samarbejdet mest muligt. Det gør vi ved at styrke dit udgangspunkt med relevante værktøjer, fokus på cases fra din hverdag samt deling af viden og erfaring i netværksgrupper. På den bliver du mere sikker og komfortabel i rollen.

Uddannelsen er opbygget af tre moduler og to netværksmøder over en periode på 3-4 måneder:

Modul 1 ”Rollen, kommunikation og forretningsforståelse”
Fysisk undervisning på Kobæk Strand den 13. september kl. 9.30 til den 14. september kl. 16.00 (overnatning)

Modul 2 ”Kultur diversitet”
Webinar den 4. oktober kl. 9.00 - 11.00

Netværksmøde 1 ”Videndeling og casearbejde”
Webinar den 27. oktober kl. 9.00 - 12.00 Modul 3 ”Mødeledelse” Webinar den 16. november kl. 9.00 - 11.00

Modul 3 ”Konflikter og følelser i samtaler”
Webinar den 16. november kl. 9.00 - 11.00

Netværksmøde 2 ”Videndeling og casearbejde”
Webinar den 30. november kl. 9.00 - 12.00 Ved tilmelding til modul 1 er du automatisk tilmeldt de øvrige moduler samt netværksmøder

Du modtager forberedelsesmateriale samt evt. link (modul 2 og 3 samt netværksmøder) til undervisningen senest en uge før.

Dit navn, stilling, e-mail og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Under webinaret vil dit navn, e-mail og billede/video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, e-mail, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt proceskonsulent og administrator

Camilla Striib Wollny-Jensen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund