Stå stærkt i jobsamtalen - for studerende + nyuddannede

Studerende
Åben
2 4

Få konkret vejledning til at stå ved dig selv i jobsamtalen, og samtidig være åben og imødekommende overfor din mulige kommende arbejdsgiver. Vi gennemgår nyttige tips til den gode jobsamtale, hvad der er vigtigt at være opmærksom på, og de ting det er vigtigt at forberede dig på, så du står stærkt funderet i dig selv og får en god og positiv oplevelse.

Ikke-medlem? Send tlf. nr. til fokus@finansforbundet.dk så ringer vi om et gratis medlemskab

PROGRAM

Velkomst og introduktion kl. 13.00. Webinaret begynder præcis kl. 13.15. Der vil være korte pauser undervejs og tid til spørgsmål og svar. Webinaret slutter kl. 15.30.

UNDERVISER

Pernille Simmelsgaard fra Axello/Leaders by Heart. Erfaren coach og underviser inden for karriere og job, personlig udvikling og lederskab, kommunikation og samarbejde.

ANDEN INFO

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Pernille Simmelsgaard

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund