Skærp din indlæring og hukommelse

13. dec 2021, 9.00 - 16.00
1-dags kursus
Afholdelsessted
Finansforbundet
Applebys Plads 5
tilmeldingsfrist
13. november 2021
250,00 kr.
Alle medlemmer, It-ansatte, Ledere, Studerende
Åben
1 3

På kurset får du konkrete teknikker og værktøjer, som styrker din evne til at lære og din evne til at huske.

Konstante forandringer, nye udfordringer og nye opgaver er blevet hverdag for mange. Det kræver, at man hele tiden lærer nyt - og helst også husker det.

Information er nutidens handelsvare, og det stiller krav til, at vi lærer, læser og husker hurtigere og mere effektivt. Måden, du lærer på, hænger tæt sammen med måden, du husker på, og der findes en lang række teknikker, der kan træne både din indlæring og din hukommelse. Dette kursus belyser teknikker, der kan give dig det daglige forspring, og du vil bl.a. blive introduceret til teknikker, så du læser mere effektivt og får mere ud af det, du læser. På kurset bringes den indsigt i spil, som vi i dag har om hjernens virkemåder, og de anvendte teknikker er forholdsvis enkle.

Udbytte

• Motivation for indlæring
  • Koncentration og mentale ressourcer
  • Læseteknikker og læsestrategi
  • Hukommelse og husketeknikker

Program

Der er tale om et heldagskursus. Undervisningen tilrettelægges, så emnerne behandles i både teori og praksis, og der veksles mellem korte oplæg, øvelser og refleksion.

Kl. 8.30: Kaffe og brød
Kl. 9.00: Arrangementet går i gang
Kl. 12.00: Frokost
Kl. 16.00: Tak for i dag.

Underviser

Mads Lønnerup er chefkonsulent og partner i SUPPLEMENT AS. Mads har bred erfaring som underviser, bl.a. som lærer og som konsulent inden for læring. Han er uddannet cand.mag. og er certificeret coach.

Anden info

Dit navn, stilling, email og virksomhed vil blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Mads Lønnerup

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund