Skab vækst med grøn omstilling – også for ikke-medlemmer

21. jun 2021, 16.00 - 17.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
17. juni 2021
Alle medlemmer
Åben
2 1

Webinaret udfolder hvilke grønne teknologier, forretningsmodeller og tendenser, der både sikrer grøn omstilling og skaber ny vækst for danske virksomheder.

1. Introduktion til den grønne omstilling

2. Grønne teknologier, forretningsmodeller og tendenser

3. Kobling mellem bæredygtighed og en styrket konkurrenceevne

4. Ændring af mindset og succeskriterier for grøn omstilling

Mange danske virksomheder er på en rejse, hvor de skal flytte deres virksomhed, produkter og tilgang til markedet i en mere grøn og bæredygtig retning. Det er en transition, der kræver nye kompetencer, nyt mindset og en ny måde at måle succes på. Dette webinar bygger bro mellem grønne tendenser og teknologier på den ene side og vækst i virksomheder på den anden side. Vi udfolder definitioner, tidsrammer og måder at arbejde med ny grøn vækst på, og vi favner de barrierer og udfordringer, man som virksomhed og medarbejder kan støde på undervejs.

Webinaret varer en time og består af 40 minutters oplæg samt 20 minutters spørgsmål og diskussion.

Platform

Vi bruger platformen Teams til afviklingen. Der vil være spørgsmål og diskussion.

Ved tilmelding, giver du samtykke til, at Finansforbundet, oplægsholdere og øvrige deltagere må se dit navn på seminaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Underviser

Natasha Friis Saxberg er Adm. Direktør i IT-Branchen og har arbejdet med digital vækst, venture og innovation gennem to årtier. Hun har bl.a. stiftet flere globale startups og har også hjulpet danske startups med at komme ind på det amerikanske marked. Natasha er desuden Digital Vismand i Akademiet for de Tekniske Videnskaber samt medlem af SIRI-Kommissionen og regeringens Digitaliseringspartnerskab.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til seminaret vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afviklingen. Vi deler ikke dine mailoplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund