Skab gode førstehåndsindtryk, relationer og købelyst - brug kroppen!

16. nov 2022, 17.00 - 19.30
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Huone Copenhagen
Amager Strandvej 390
2770 Kastrup
Tilmeldingsfrist
18. oktober 2022
Alle medlemmer
Åben
1 6

Hvordan påvirker du mennesker med dit kropssprog? Og hvordan tolker du andres? Få inspiration via Jesper Bergstrøm, der ekspert i kropssprog og nonverbale signaler.

Udbytte

• Forståelse for eget og andres kropssprog (og hvordan du kan bruge det til din fordel)
  • Metoder til at blive opfattet selvsikker og troværdig af andre
  • Motivation og energi (og viden om hvordan man skaber det)
  • Konkrete redskaber til at lykkes langt bedre i forskellige situationer

Indholdet
Vidste du, at et førstehåndsindtryk skabes på under 10 sekunder? At 80% af beslutningen, om nogen vil have noget med dig at gøre, skabes i de første 3 minutter?
?
Foredraget på dette Gå hjem-møde giver en dybere forståelse for de signaler, vi sender til hinanden, og hvordan de bliver modtaget. Med udgangspunkt i Jesper Bergstrøms enorme viden og passion for nonverbal kommunikation, får du som deltager praktisk indsigt i, hvordan du kan fremhæve dine bedste egenskaber på et splitsekund og efterlader et vedvarende førstehåndsindtryk, der er grundlaget for at skabe stærke de frugtbare relationer, der kan være afgørende for, at du lykkes i dit (arbejds)liv.

Kl. 16.30-17.00 Tjek ind med networking over en kop kaffe eller et glas
Kl. 17.00-18.00: Første del af Jespers spændende foredrag om kropssprog
Kl. 18.00-18.30: En bid mad og en netværkssnak over, hvad første del af foredraget har givet
Kl. 18.30-19.30: Anden del af Jespers foredrag - og spørgsmål, inden vi siger farvel

Underviser
Jesper Bergstrøm er Danmarks førende kropssprogsekspert, der i sine foredrag sikkert guider jer gennem kropssprogets teori, praksis og ikke mindst konkrete værktøjer, man kan bruge med det samme. Han er kendt fra DRs ”Taler du kropssprog?”, hvor han sammen med Julie Rudbæk gør seerne klogere på kropssprog, og har desuden udgivet bogen "Smil dig glad" i samarbejde med Stine Buje. Jesper Bergstrøm er uddannet i USA af verdens førende kropssprogseksperter, der også træner FBI og CIA.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Jesper Bergstrøm

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund