Skab balance i det fleksible arbejdsliv

23. sep 2021, 9.00 - 15.30
1-dags kursus
Afholdelsessted
Finansforbundet
Applebys Plads 5
tilmeldingsfrist
7. september 2021
250,00 kr.
Alle medlemmer, It-ansatte, Ledere, Studerende
Åben
2 3

Efter et år vender vi nu tilbage til arbejdspladsen. Mange fortsætter dog med både en arbejdszone på kontoret og en derhjemme. Den balance får du på kurset værktøjer til at håndtere.

Det får du ud af kurset

• Inspiration til at veksle mellem to arbejdszoner og til at skabe gode overgange
  • Konkrete redskaber til at designe en effektiv arbejdsdag både på arbejdspladsen og på hjemmekontoret
  • Om det at arbejde hjemmefra: Er du fx typen, der laver overspringshandlinger og har svært ved at fastholde fokus? Eller arbejder du hele tiden og glemmer at holde pause?
  • Gode råd til at skabe god balance mellem arbejdsliv og familieliv

På kurset får du inspiration til at skabe gode arbejdsbetingelser i arbejdszonen på kontoret og i arbejdszonen derhjemme, og vi kigger nærmere på, hvad der skal til for at skabe en effektiv arbejdsdag både ude og hjemme. For nogle står overspringshandlingerne i kø, når de arbejder hjemmefra, og det kan være svært at holde fokus og få tingene gjort. Andre får tunnelsyn, glemmer at holde pauser og har svært ved at slippe arbejdet, når det er fyraften. På kurset får du masser af konkrete værktøjer og strategier til at håndtere begge udfordringer og til at finde en god balance mellem arbejdsliv og familieliv.

Underviser

Trine Kolding er fast underviser hos Finansforbundet med speciale i personlig effektivitet og planlægning. Hun har undervist i tidsstyring siden 2000, er forfatter til syv bøger om effektivitet og har senest fået udgivet bogen "Effektive sammen – om at skabe tid, motivation og arbejdsglæde" (Gyldendal Business, 2019).

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Trine Kolding

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund