Sådan bruger du tvivl til at håndtere uforudsigelighed

18. mar 2021, 17.00 - 18.30
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
18. marts 2021
Venteliste
1 8

Få en plads på ét eller alle webinarer I Finansforbundets tre-trins-raket, der vil give dig mere viden om og inspiration til at udvikle tre hidtil undervurderede kompetencer: evnen til at tvivle, evne til at forstå frygten for det nye og evnen til at turde.

Dette webinar handler om tvivl.

Du har sikkert allerede mærket på egen krop, hvor uforudsigelig verden er blevet. Måske har du spekuleret over, hvordan den uforudsigelighed påvirker din arbejdsplads, din evne til at lede dig selv og relationen til andre. Med et eller flere af disse webinarer vil du blive klogere på, hvordan du kan håndtere uforudsigeligheden.

Tvivler du?

I mange år har man honoreret både ledere og medarbejdere for deres evne til at vide. Til at kende retningen og eksekvere. Det skal vi stadig. Men en ny ledelseskompetence har vist sig at være kritisk for fremtiden - evnen til at være i tvivl.

På dette webinar skal vi se nærmere på, hvordan tvivl påvirker os - hvordan vi helt instinktivt forsøger at handle os ud af tvivl - og hvordan du kan lære at tænke og bevare roen, når du befinder dig i ukendt farvand. Webinaret er en kombination af oplæg og gruppedialog.

Du får:

• viden om hjernens landkort og følelsernes reaktioner på uvished
  • viden om forbindelsen mellem tvivl og nyskabelse i arbejdslivet
  • forståelse for de centrale elementer af tvivl, som efterspørges i arbejdslivet
  • forståelse for den menneskelige side af den agile bølge, der ruller ind over virksomheder i dag
  • Erfaringsudveksling med andre deltagere om, hvordan tvivlen med fordel kan få plads i dit arbejds- og privatliv

Læs mere om de andre webinarer, og meld dig også til

Frygter du?

Har du modet?

UNDERVISER

Mads Autrup er konsulent i erhvervspsykologi, foredragsholder indenfor forandring og følelser i organisationer, og ekspert i erhvervspsykologisk mindfulness og mentaltræning

Han har mere end 15 års erfaring i rollen som organisationskonsulent, indenfor temaer som ledelsessparring, facilitering, coaching og undervisning - i internationale og danske virksomheder. Han har i flere år arbejdet tæt sammen med organisationer i det finansielle område. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, og leder til daglig sin egen virksomhed.

PLATFORM

Vi bruger platformen WebEx til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

ANDEN INFO

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Vi gør opmærksom på at der vil være gruppedialoger, hvor man vil kunne se hinanden.

Mads Autrup

Kontakt kursusadministrator