AFLYST: Sådan bruger du tvivl til at håndtere uforudsigelighed

5. okt 2020, 17.00 - 20.00
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Radisson Blu, Scandinavia
Amager Boulevard 70
tilmeldingsfrist
4. september 2020
Udsolgt
0 5

Få en plads på ét eller alle tre gå hjem-møder I Finansforbundets tre-trins-raket, der vil give dig mere viden om og inspiration til at udvikle tre hidtil undervurderede kompetencer: evnen til at tvivle, evne til at forstå frygten for det nye og evnen til at turde.

Dette gå-hjem-møde handler om tvivl

Du har sikkert allerede mærket på egen krop, hvor uforudsigelig verden er blevet. Måske har du spekuleret over, hvordan den uforudsigelighed påvirker din arbejdsplads, din evne til at lede dig selv og relationen til andre. Med et eller flere af disse tre gå-hjem-arrangementer vil du blive klogere på, hvordan du kan håndtere uforudsigeligheden.

Tvivler du?

I mange år har man honoreret både ledere og medarbejdere for deres evne til at vide. Til at kende retningen og eksekvere. Det skal vi stadig. Men en ny ledelseskompetence har vist sig at være kritisk for fremtiden - evnen til at være i tvivl.

På dette gå-hjem-møde skal vi se nærmere på, hvordan tvivl påvirker os - hvordan vi helt instinktivt forsøger at handle os ud af tvivl – og hvordan du kan lære at tænke og bevare roen, når du befinder dig i ukendt farvand.

Du får

• viden om hjernens landkort og følelsernes reaktioner på uvished
  • viden om forbindelsen mellem tvivl og nyskabelse i arbejdslivet
  • forståelse for de centrale elementer af tvivl, som efterspørges i arbejdslivet
  • forståelse for den menneskelige side af den agile bølge, der ruller ind over virksomheder i dag
  • Erfaringsudveksling med andre deltagere om, hvordan tvivlen med fordel kan få plads i dit arbejds- og privatliv

Læs mere om de andre gå-hjem-møder, og meld dig også til

Frygter du?

Har du modet?

Underviser:

Mads Autrup er partner i virksomheden Green Andersen Erhvervspsykologi. Han har mere end 15 års erfaring i rollen som organisationskonsulent, indenfor temaer som ledelsessparring, facilitering, coaching og undervisning – i internationale og danske virksomheder. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, og har et særligt fokus på menneskelige forandringsdynamikker, personligt lederskab og betydningen af følelser og mentale strategier i arbejdslivet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund