Sådan bruger du mod til at håndtere uforudsigelighed

9. dec 2020, 17.00 - 20.00
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Radisson Blu, Scandinavia
Amager Boulevard 70
tilmeldingsfrist
9. november 2020
Udsolgt
0 9

Få en plads på ét eller alle tre gå hjem-møder I Finansforbundets tre-trins-raket, der vil give dig mere viden om og inspiration til at udvikle tre hidtil undervurderede kompetencer: evnen til at tvivle, evne til at forstå frygten for det nye og evnen til at turde.

Dette gå-hjem-møde handler om mod

Du har sikkert allerede mærket på egen krop, hvor uforudsigelig verden er blevet. Måske har du spekuleret over, hvordan den uforudsigelighed påvirker din arbejdsplads, din evne til at lede dig selv og relationen til andre. Med et eller flere af disse tre gå-hjem-arrangementer vil du blive klogere på, hvordan du kan håndtere uforudsigeligheden.

Tør du?

Mod er en personlig kompetence, som spiller en afgørende rolle i vores arbejdsliv. Mod er kendetegnet ved evnen til at turde tage initiativ, og turde stå fast til trods for modstand. Mod udtrykker sig forskelligt i det enkelte menneske og afhænger i høj grad af situationen. Et fællestræk er dog, at vi har brug for modet, når noget er på spil. Når vi stiller os frem, og når vi brænder for noget. Når vi siger nej og sætter grænser for andre. Og ikke mindst kræver det mod at bede om hjælp eller udvise sårbarhed.

Dette gå-hjem-møde er for dig, som er nysgerrig på, hvordan mening i dit arbejdsliv hænger sammen med din villighed til at bringe dig selv i spil og modet til at stå på mål for det, du tror på.

Du får

• indsigt i dit eget mod:
  • hvornår er du naturligt modig, og hvornår bliver modet sat på prøve?
  • konkrete værktøjer til at aktivere dit personlige mod, når du møder udfordringer
  • forståelse af, hvordan du bruger din person og professionelle rolle mest virkningsfuldt
  • perspektiver på sammenhængen mellem sårbarhed, mening og mod i hverdagen
  • mulighed for at sparre med de andre deltagere

Læs mere om de andre gå-hjem-møder, og meld dig også til

Frygter du?

Tvivler du?

Underviser:

Mads Autrup er partner i virksomheden Green Andersen Erhvervspsykologi. Han har mere end 15 års erfaring i rollen som organisationskonsulent, indenfor temaer som ledelsessparring, facilitering, coaching og undervisning – i internationale og danske virksomheder. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, og har et særligt fokus på menneskelige forandringsdynamikker, personligt lederskab og betydningen af følelser og mentale strategier i arbejdslivet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Mads Autrup

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund